برگزاری آزمون‌های مجازی توسط مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام آزمون‌های مجازی را در روزهای 9 و 10 اردیبهشت جهت خودارزیابی، یادآوری و تثبیت مطالب درسی رفع اشکالات درسی دانش آموزان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۱۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
سید زین‌العابدین حسینی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری  بسیج از لرستان، اظهار داشت: مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام در راستای ویژه‌برنامه‌های خود برای ارتقاء کیفیت نتایج دانش‌آموزان سال چهارم متوسطه طرح آیه‌های تمدن در کنکور سرا سری ۹۶ و ارتقاء سطح علمی دانش آموزان سایر مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم، نهم، دهم و سوم متوسطه تصمیم به برنامه‌ریزی و اجرای ۲ مرحله آزمون مجازی گرفته است.

وی افزود: این تصمیم در این راستا است تا از این طریق هم از فرصت دوران جمع‌بندی به‌صورت بهینه فراهم شود و هم توجه کافی به مطالعه، تثبیت و یادگیری دروس آموخته‌شده فراهم شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان عنوان کرد: امید است با مشارکت دانش آموزان در این آزمون‌ها از زمینه‌های فراهم آمده برای ارائه خدمات نوین و باکیفیت مطلوب آموزشی توسط مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام بهره‌برداری کنند.

وی بیان کرد: سرعت در دست‌یابی به کارنامه و پاسخنامه دریافت تحلیل آزمون در صورت درخواست آزمون، عدم نیاز به جابجایی و صرفه‌جویی در زمان ازجمله ویژگی‌های آزمون‌های مجازی است.

حسینی با اشاره به اینکه جهت شرکت در این آزمون‌ها می‌توانید در تاریخ‌های اعلام‌شده از طریق سایت test.r-azmoon.ir به لینک سامانه آزمون مجازی واردشد، بیان کرد: آزمون‌ها مجازی از ساعت 16 روز مقرر تا ساعت ۲۴ همان روز در دسترس دانش آموزان قرار می‌گیرد .

ویگفت: پایه‌های هفتم، هشتم و نهم شنبه 9 اردیبهشت، پایه‌های دهم، سوم و چهارم یک‌شنبه 10 اردیبهشت می‌شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات
آخرین اخبار