دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت : انکار وعده ها زیبنده ریاست جمهوری نیست و روحانی بهتر بود به جای این که کلا زیر قول های خود بزند بیشتر به موانع پیش روی اشاره می کرد که تلاش خود را کرده است ولی نتوانسته به قول خود عمل کند ؛ در هر حال به نظر من مردم با این اوضاع ، قضاوت خوبی نخواهند داشت .
کد خبر: ۸۸۵۲۷۹۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سید جواد حسینی کیا دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس  در رابطه با مناظره روز گذشته بین کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت : در این مناظره به برخی از وعده های دولت در خصوص اشتغال اشاره شد و نکته مهم و اساسی این است که مردم عملکرد هر شخصی از کاندیدای ریاست جمهوری را می بینند و قضاوت خودشان را بعد از پایان دوره تصدیگری مسئولیت وی خواهند کرد .
وی گفت : رئیس جمهور در این مناظره بیان داشت که وعده ۴ میلیون اشتغال را به مردم نداده است؛ در صورتی که کلیپ های آن در فضای مجازی قرار دارد و عین مطلب و صوت آن هم در سایت ریاست جمهوری می باشد .
روحانی با انکار وعده های خود کاری از پیش نخواهد برد
حسینی کیا عنوان کرد : حال این انکار وعده ها زیبنده ریاست جمهوری نیست و روحانی بهتر بود به جای این که کلا زیر قول های خود بزند بیشتر به موانع پیش روی اشاره می کرد که تلاش خود را کرده است ولی نتوانسته به قول خود عمل کند ؛ در هر حال به نظر من مردم با این اوضاع ، قضاوت خوبی نخواهند داشت .
دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به رویکرد برخی کاندیدای در مناظره روز گذشته یاداور شد : برخی از کاندیدای ریاست جمهوری برنامه روشن و مشخصی نداشتند و قطعا مردم خیلی نگاه مثبتی به آن ها نخواهند داشت و از سوی دیگر هم برخی کاندیدا نباید خیلی چالشی با هم بحث کنند و فضا را دوقطبی جلوه دهند .
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد : آن چه مهم است کاندیدای ریاست جمهوری باید هر کدام برنامه های خود را ارائه نمایند و در این مناظره ها باید نقد عالمانه صورت بگیرد و از نقدهای مچ گیری عبور نمایند تا مردم بهتر بتوانند انتخاب کنند .
اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) برای توجیه بی عرضگی خود است
وی در رابطه با اهانت برخی از طرفداران روحانی به ساحت مقدس امام رضا (ع) در ایلام  توضیح داد : این گونه اقدامات در واقع برای فرار از پاسخگویی می باشند و این گونه حرف ها بی اساسی است و مطمئنا مردم هم به این سخنان اعتنا نمی کنند  زیرا می دانند که این ها به دنبال توجیه بی عرضگی خود هستند .
 
 

آرمان کرمان
ارسال نظرات