خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه برخوار

اجرای برنامه های متعدد فرهنگی همزمان با شروع هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه برخوار

حجت الاسلام مطلبی فشارکی: سپاه امسال به مناسبت شهادت علامه مرتضی مطهری(ره) و بزرگداشت روز معلم از 12 تا 18 اردیبهشت ماه را به عنوان هفته عقیدتی سیاسی با شعار "شهید مطهری؛ نماد اندیشه اسلامی" نامگذاری و در همین راستا برنامه های متعددی را اجرا می نماید.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۶۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه برخوار گفت: دوازدهم اردیبهشت 96 مصادف با سی و هشتمین سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری(ره) فرصتی است برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و همچنین تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگذاران عرصه تعلیم و تربیت که تحت عنوان هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و هفته معلم در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

مطلبی فشارکی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم بیان نمود: : تبیین شعار راهبردی سال، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، نقش مردم در پیروزی، تثبیت و اقتدار نظام انقلاب اسلامی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین فرایند انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری گرامیداشت سالگرد شهادت مطهری(ره) در سپاه و بسیج می باشد.

ایشان در ادامه اظهار داشتند: بارزترین برنامه های این ناحیه شامل اجرای مراسم بزرگداشت استاد شهید طبق سنوات قبل در گلستان شهدای اصفهان با حضور پایوران و مربیان مرتبط و فعال و فرماندهان حوزه های فعال در زمینه برنامه های عقیدتی برگزار می گردد.

حجت الاسلام مطلبی در پایان ابراز داشتند: برپایی نمایشگاههای کتاب و نشراندیشه های شهید مطهری (ره) درپایگاهای تابعه بسیج، اجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم در حوزه دانش آموزی و واحدهای تابعه، تشویق و تجلیل مربیان فعال و مرتبط با عقیدتی سیاسی ناحیه از جمله برنامه های شاخص این ناحیه در هفته عقیدتی می باشد.

ارسال نظرات