شناسایی نخبگان برای شرکت در طرح ولایت استانی و کشوری و طرح شهید چمران آغاز شده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۳۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری در جمع اعضای بسیج دانشجویی مازندران، از فعالیت پنج کانون طرح ولایت دانشجویی در دانشگاه‌های مازندران خبر داد و اظهار داشت: شناسایی نخبگان برای شرکت در طرح ولایت استانی و کشوری و طرح شهید چمران آغاز شده است.

وی افزود: طرح ولایت کشوری برای دانش آموختگان طرح ولایت استانی 94 و 95 برگزار خواهد شد.

نوری گفت: هم اکنون در تمامی دانشگاه‌های مازندران، دفاتر بسیج دانشجویی در حال ثبت نام علاقه‌مندان به دوره‌های طرح ولایت استانی و دوره شهید چمران هستند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: دانشجویان علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها یا به بسیج دانشجویی مازندران مراجعه کنند.

پرهیز از نگاه زاویه دار مسئولان به ولایت

رحمت‌الله اشتواد مسئول دفتر بسیج دانشجویی نور نیز گفت: تجربه نشان داده نگاه زاویه‌دار مسئولان با ولایت، کشور را در تنگناهای حساس دچار مشکل کرده است.

وی گفت: ولایت فقیه رکن رکین نظام برخواسته از انقلاب اسلامی مردم ایران بوده که التزام عملی به آن باید شرط پذیرش هر مسئولیتی باشد.

این مسئول بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری مظهر تجلی اراده ملت در تعیین سرنوشت خود بوده که در سایه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت خون شهیدان در این کشور محقق شده است.

اشتواد عنوان کرد: حضور حداکثری آحاد مردم در میثاق ملی انتخابات کوچک‌ترین وظیفه‌ای است که بر عهده یکایک ملت است تا بوسیله  آن بتوان این موهبت الهی را پاسداری کرد.

وی بیان کرد: نمایش حماسه حضور ملت و انتخاب فرد اصلح در انتخابات 29 اردیبهشت موجب سرخوردگی و نا امیدی دشمنان نظام و فرو بستن چشم طمع خناسان خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی نور به بیان مهم ترین شاخصه‌های فرد اصلح جهت تصدی پست ریاست جمهوری پرداخت و با اشاره به شرایط مندرج در قانون اساسی برای تعیین شخص رئیس جمهور گفت: التزام عملی به ولایت فقیه شرط کلیدی و بنیادین در انتخابات است و عدم تحقق و ثبوت التزام عملی به ولایت فقیه در یک فرد، دلیل بررسی سایر شرایط لازم برای احراز سمت خطیر ریاست جمهوری در او را بی معنی می‌سازد.

وی عنوان کرد: اصل مترقی ولایت فقیه بعنوان وجه تمایز نظام جمهوری اسلامی با سایر نظامات دنیای معاصر، ضامن استقلال کشور، قوام نظام و بقای انقلاب است.

اشتواد تصریح کرد: مقام ریاست جمهوری نیز به‌عنوان بالاترین مقام اجرایی در کشور از این قاعده مستثنی نیست و حضور هر شخصی با حداقل زاویه با ولایت و رهبری نیز در این منصب قابل پذیرش نیست.

وی تاکید کرد: در نگاه توحیدی به نظامی که ولایت فقیه در راس آن قرار دارد، شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و انتخاب اصلح تکلیفی سخت تر است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها