مسابقات کوهپیمایی و فرود در سایت پروازی مهدی‎رجه گلوگاه با حضور 42 خلبان پاراگلایدر به میزبانی مازندران و با همکاری مسؤولان محلی در بهترین سایت کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۲۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدمسعود عمادی در حاشیه مسابقات کوهپیمایی و فرود و دقت که در سایت پروازی مهدی‎رجه گلوگاه برگزار شد در گفت‎وگویی اظهار کرد: این مسابقات با حضور 42 خلبان پاراگلایدر به میزبانی مازندران و با همکاری مسؤولان محلی در بهترین سایت کشور برگزار شد.

وی افزود: مسابقات با عنوان جام کاسپین – ایکس البرز برگزار شده که پس از انقلاب اسلامی برای نخستین‎بار است در قالب مجموعه‎ای منسجم و با حضور بهترین خلبانان ورزش‎های پروازی چنین رقابتی انجام شد و از این لحاظ دارای اهمیت است.

مسؤول کمیته ورزش‎های هوایی مازندران گفت: مسابقه بزرگ‎تری را در سطح بین‎المللی و به میزبانی مازندران در سایت پروازی مهدی‎رجه در نظر گرفتیم و به دنبال مجوزهای خاص از کشور هستیم، در واقع هدف از برگزاری جام کاسپین این بوده است که هم استعدادیابی شود و هم راه برای برگزاری مسابقات متعدد کشوری و جهانی در همین سایت باز شود.

این مسؤول اظهار کرد: برنامه‎ریزی کمیته ورزش‎‎های هوایی مازندران برای برگزاری مسابقات بین‎المللی در سایت پروازی مهدی‎رجه با مسؤولان مربوطه در حال انجام است که 14 و 15 تیرماه سال‎جاری را در نظر گرفته‎ایم.

عمادی ادامه داد: سایت مهدی‎رجه نیاز به فضاسازی دارد که برای این منظور نیز مسؤولان همت می‎کنند و مشکلی نخواهیم داشت.

وی در پایان با بیان اینکه مازندران دارای جوانان بااستعدادی در پروازهای هوایی است، گفت: در حال حاضر 170 نفر به‎طور رسمی در ورزش‎های هوایی فعالیت دارند که 14 نفر آنها خانم و 166 نفر آقا هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها