واکنش مخاطبین به اظهارات معاون حقوقی رئیس جمهور در نشست با خبرنگاران مازندران:

آقای انصاری! کوری نادیده گرفتن توان داخل و تن به ذلت دادن است

اگر کوری، دیدن وادادگی دولت به ابرقدرت‌ها است، ما کور هستیم اما اگر کوری، به معنی تن به ذلت دادن و نادیده گرفتن پیشرفت‌ها و توانایی‌های جوانان کشور است پس شما کور هستید!
کد خبر: ۸۸۵۲۷۲۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نشست خبری حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور که با حضور تعدادی از خبرنگاران مرکز استان در سالن جلسات استانداری مازندران برگزار شده بود  با اظهارنظر معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور درباره برجام و دفاع از آن  همراه بود.

شخص آقای رئیس جمهور چندین‌بار طی سخنرانی‌های مختلف منتقدان خود را به بی‌شناسنامه، برو به جهنم، کم‌سواد و... خطاب کرد، در جدیدترین اظهارنظر یک مسؤول دولتی، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور منتقدان برجام را با بیان جمله « انسان باید کور باشد تا آثار برجام را نبیند!» مورد عنایت خود قرار داده است.

این اظهارات یک مقام دولتی مسأله جدیدی نیست و اعضای کابینه دولت یازدهم در استفاده از الفاظ نامناسب و خطاب کردن آن به قشرهای مختلف جامعه دارند.

دولت روحانی که این روزها از واقعیت‌های معیشتی مردم و شکست در اجرای برجام فرار می‌کند و فقط شعار «نقدپذیری» را یدک می‌کشد طی چندین مرتبه نشان داد تحمل نقد را ندارد و منتقدان خود را در سیبل اهانت‌ها قرار می‌دهد.

پس از انتشار جدیدترین توهین یک مقام دولتی که منتقدان برجام را «کور» توصیف کرد، مخاطبان این خبرگزاری به اظهارات مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور واکنش نشان دادند که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

* برجام برای آمریکا از قله اورست بالاتر است

یکی از مخاطبان خطاب به آقای انصاری گفت: آقای انصاری، نارضایتی مردم از عملکرد دولت روحانی را نیز ناشی از پایین بودن فرهنگ می‌داند!

دیگر مخاطب  اظهار کرد: دستاوردهای برجام از قله اورست هم بالاتر است، البته نه برای ایران بلکه برای آمریکا. اما از آنجا که شما را ساده یافتند توقعاتشان چند برابر هم شده است. اول همه تعهدات را یکطرفه انجام دادید و در نهایت هیچ به‌دست آوردید.

*«کورها» دروغ‌گویان را بازنشسته می‌کنند!

دیگر مخاطب در اظهاراتی جالب خطاب به معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما «کورها» دروغ‌گویان را بازنشسته خواهیم کرد.

یکی از مخاطبان  با بیان اینکه پس رئیس بانک مرکزی کور است جناب؟ گفت: به‌جای این فحاشی‌ها آثار برجام را ذکر بفرمایید تا مطلع شویم.

دیگر مخاطب  با عنوان «50 کیلو کیک زرد» به اظهارات انصاری واکنش نشان داد و بیان کرد: برخی آنقدر که به فکر رنگ ریش خود و ست کردن لباس هستند به فکر مشکلات مردم و کشور نیستند.

*آقای انصاری! تلسکوپ را از چشمان‌تان بردارید تا مورچه برجام را دایناسور نبینید

یکی از مخاطبان  با نام «رزمنده قدیمی» گفت: یقیناً به‌جای عینک، تلسکوپ زدی به چشمت که مورچه را دایناسور می‌بینید و حتماً با همین عینک رشد اقتصادی رئیس دولت را شکوفا دیدی؟ هنوز کارکنان راه‌آهن حقوق نگرفتند.

دیگر مخاطب این رسانه اظهار کرد: نسبت به اکثر مردم توهین کردند و باید در آخرت جوابگو باشند، ثانیاً حتماً برجام برای شخص خود ایشان خیلی دستاورد داشته است. قوه قضائیه باید به حساب و کتاب و دارایی‌های اینها در اولین فرصت رسیدگی و اعلام کند تا ما هم چشمانمان روشن شود.

*این دولت، دولت فحش است!

دیگر مخاطب  با بیان اینکه واقعاً این دولت، دولت فحش است، خاطرنشان کرد: آقای انصاری! یعنی همه مردم مخالف برجام کور هستند؟

یکی از مخاطبان اظهار کرد: واقعا اگه کسی غیر از این آقایان، اینگونه صحبت می‌کرد مدعیان آزادی چه هوچی‌گری‌ها که نمی‌کردند! جالبه بقیه می‌شن تندرو اینا می‌شوند معتدل و میانه‌رو!

دیگر مخاطب  با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه عنوان کرد: انسان باید خیلی کور باشد تا وضعیت اقتصادی جامعه و فقر و فلاکت را نبیند.

*یک مسؤول باید کور باشد تا فقر و بیکاری را نبیند

یکی از مخاطبان  در این خصوص بیان کرد: اگر کوری، دیدن وادادگی دولت به ابرقدرت‌ها است ما کور هستیم اما اگر کوری، به معنی تن به ذلت دادن و نادیده گرفتن پیشرفت‌ها و توانایی‌های جوانان کشور است پس شما کور هستید!

دیگر مخاطب این رسانه با اشاره به شکست دولت در تحقق برجام، گفت: مسؤول باید کور باشد تا فقر و بدبختی مردم را نبیند و باید کور باشد تا بیکاری و بی‌پولی را نبیند، باید کور باشد تا نتیجه حقارت برجام احساس نکند!

فارس/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار