در همایش «جنگ نرم و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت» استان لرستان ۲۰۰ مقاله ارائه شد که پس از چهار مرحله گزینش و داوری ۷۰ مقاله به عنوان مقالات برتر پذیرفته شدند.
کد خبر: ۸۸۵۲۷۱۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، همایش ملی «جنگ نرم و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت با حضور شخصیتهای کشوری در شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

برگزار کننده این همایش ملی، نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان بود

. همایش «جنگ نرم و پدافند غیرعامل» در سه عرصه سلامت اجتماعی، سلامت روانی و سلامت جسمی مورد بررسی و کاوش علمی صاحب‌نظران قرار گرفت و در این همایش آیت‌الهم سبحانی، مرجع تقلید به سخنرانی پرداختند.

این همایش ملی یک همایش علمی- پژوهشی است که گروهی متشکل از تئوری‌پردازان، جامعه‌شناسان، پزشکان متخصص، روانشناسان و روانپزشکان در قالب کمیته علمی، نظارت علمی و محتوایی آن را بر عهده دارند

. از اهداف برگزاری این همایش ملی می‌‏توان به تبیین اصول، مبانی و گفتمان جنگ نرم و پدافند غیرعامل، تبیین چیستی جنگ نرم در سلامت اجتماعی، روانی و جسمی، تبیین چگونگی پدافند جنگ نرم در حوزه سلامت اجتماعی، روانی و جسمی اشاره کرد. همچنین، تحقق منویات مقام معظم رهبری در اولویت‌دهی به جنگ نرم، ایجاد بستر هم‌اندیشی و مشارکت تمامی صاحب‌نظران و صاحبان اندیشه در این عرصه راهبردی، ایجاد زمینه بهره‌گیری از مقالات علمی و کاربردی‌سازی آنها و رعایت اصل صرفه ‌جویی به‌عنوان یکی از اصول اقتصاد مقاومتی از سیاست‌های در نظر گرفته شده برای این همایش ملی است.

در همایش «جنگ نرم و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت» که هدف از برگزاری آن مقابله با جنگ نرم دشمن است، ۲۰۰ مقاله ارائه شد که پس از چهار مرحله گزینش و داوری ۷۰ مقاله به عنوان مقالات برتر پذیرفته شدند و بعدازظهر روز چهارشنبه کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد و مراسم اختتامیه آن عصر پنجشنبه برپا شد.

 

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات