خبرهای داغ:
رئیس حوزه هنری فارس با بیان اینكه كار روایتگری شهدا كمتر از شهادت نیست، بر لزوم تداوم راه ولایت‌پذیری شهدا تأكید كرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۸۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
محمد كرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس  در مراسم اختتامیه طرح روایتگری دانش‌آموزی شهدا با عنوان «از تبار زینب(س)» خطاب به دانش‌آموزان شركت‌كننده در این طرح گفت: عمل صالح در حقیقت حقه‌ای تبلور دارد که شما به دنبال آن هستید و آن حق‌طلبی است.

وی با بیان اینكه این كار كمتر از شهادت نیست، گفت: روایتگران شهدا در حقیقت در روایت مستان‌الله مستانگی می‌كنند به همین دلیل می‌گوییم اجر آنان كم نیست.

كرم‌اللهی اظهار كرد: ما در دوران نوجوانی در سنگر انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان فعال بودیم و امروز شما نیز همسنگران آینده ما هستید و باید این مسیر را ادامه داده و از انقلاب اسلامی حراست و پاسداری كنید.

رئیس حوزه هنری فارس در پایان تأكید كرد كه هرچه داریم از شهدا و امام شهدا و از ولایت و ولایت‌پذیری داریم و به همین دلیل است که هیچگاه این نعمت الهی را از دست نمی‌دهیم.

در بخش دیگری از این مراسم کرمی، از مسئولان واحد خواهران موسسه نشر فرهنگ شهادت با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مسابقه روایتگری گفت: قریب سه ماه روند برگزاری این مسابقه طول کشید و تلاش جدی کردیم تا جانب انصاف و عدالت کاملا رعایت شود.

وی افزود: گروه ۱۵ نفره برای داوری فعالیت کردند که همگی از خادمان شهدا بودند به طوری كه تنها ۶ جلسه دو تا سه ساعته برای تدوین فرم استاندارد و یکسان داوری برای تمام گروه‌ها صرف شد.

کرمی گفت: دو هفته تمام هر روز روزی ۵ ساعت جلسات داوری در گروه‌های مختلف برگزار شد و حاصل آن علاوه بر انتخاب نفرات برتر معرفی چهره‌های تازه‌ای به جامعه خادمان شهدا بود.

در ادامه این نشست یکی از مادران شهدا در سخنانی کوتاه جوانان را به نماز اول وقت توصیه کرد و سردار مینایی‌فرد، از یادگاران دفاع مقدس نیز حاضران را به تلاش در راه گسترش فرهنگ شهادت فراخواند.

در پایان این نشست از برگزیدگان مسابقه روایتگری شهدا با عنوان «از تبار زینب(س)» در دو مقطع متوسطه اول و دوم تقدیربه عمل آمد و به آنان هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها