خبرهای داغ:

پرواز جدید عتبات در استان فارس راه‌اندازی شد

مدیرحج و زیارت استان فارس با اشاره به راه‌اندازی پرواز جدید عتبات در استان گفت: روزهای چهارشنبه و جمعه پرواز هوایی به عتبات از استان فارس انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۸۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷

علیرضا زینلی  با اشاره به راه‌اندازی پرواز جدید به عتبات در روزهای چهارشنبه اظهار داشت: هر هفته 11 کاروان هوایی و 21 کاروان زمینی از استان فارس به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. 

وی با اشاره به فعالیت 140 دفتر خدماتی زیارتی در استان فارس گفت: علاقه‌مندان به سفر به عتبات همراه با کاروان‌های حج و زیارت به این سفر اعزام شوند و از سفر با کاروان‌هایی غیر از سازمان حج و زیارت خودداری کنند.

مدیرحج و زیارت استان فارس تصریح کرد: متقاضیان می‎توانند با مراجعه مستقیم به این دفاتر نسبت به ثبت نام برای سفر عتبات اقدام کنند. 

زینلی درباره اعزام به حج تمتع بیان کرد: کسانی که تا تاریخ 31 شهریور 85 ودیعه اولیه پرداخت کردند باید برای تکمیل ودیعه اقدام کنند و اولویت اعزام با کسانی است که زودتر ودیعه خود را تکمیل کنند. 

مدیرحج و زیارت استان فارس با بیان اینکه نقل و انتقال فیش حج تمتع تنها به افراد درجه یک امکانپذیر است، گفت: دارندگان فیش حج تمتع برای انتقال به دفاتر مجاز حج و زیارت استان مراجعه کنند و مراقب سودجویان و کلاه‌برداران باشند. 

وی با بیان اینکه حج و زیارت استان فارس در پی ارتقای کیفی خدمات به حجاج است، عنوان کرد: یکی از اقداماتی که برای این امر انجام می‌شود، برگزاری آزمون ویژه عوامل اجرایی حج است که 8 اردیبهشت‌ماه این آزمون برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار