خبرهای داغ:
یادداشت؛

انتخابات؛ مخابره صلابت و اقتدار

با مرور تاریخ انقلاب اسلامی آنچه بیشتر ذهن انسان را به خود معطوف می کند تمرکز دشمن به موضوع انتخابات این مساله حیاتی و مهم کشورمان بوده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۲۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مساله ای که وقتی دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود را در خطر دید در کنار توطئه های مختلفی همچون ترور شخصیت ها، غائله های قومیت گرائی، جنگ تحمیلی و ... آن را همواره مهم ترین بستر برای نفوذ در نظام جمهوری اسلامی ایران تلقی کرده است.

بستری که همیشه دشمن با آن تلاش کرده موجب تنش در جامعه و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و مردم باشد و با حمایت خود از کاندیداهای نزدیک به نظرات خود توانسته موج سواری های مختلفی را از طریق رسانه ها ایجاد کند.

ولی آنچه حایز اهمیت است این که هرگز دشمن عرق ملی ملت ایران را نتوانسته بسنجد، شاید به تصور خود در دوره های مختلف انتخابات به نظرسنجی توهمی پرداخته است ولی غافل از اینکه این مردم در برهه های حساس تر و سخت تر از این جواب یاوه گویی هایشان را داده است.

و نکته جالب تر اینکه متاسفانه حتی افرادی که خواسته و ناخواسته با دشمن همخوانی داشته و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب چشم به آن سوی مرزها دارند، این ملت را نشناختند که مردم در زمان سختی ها در کنارشان بودند.

مردمی که از آغاز انقلاب تاکنون با وجود مشکلات، کاستی ها و ... کارنامه درخشانی با حضور همیشه در صحنه خود داشته اند و نمونه بارز آن طی سال های اخیر در خلق حماسه نهم دی بود که اقتدار خود را با ولایت مداری به جهانیان بار دیگر نشان داده و اعلام کردند که هرگز از مدار ولایت و ارزش های اسلام و انقلاب ذره ای عقب نخواهند نشست.

مردمی که بار دیگر در انتخابات پیش رو با حضور خود صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای صندوق های رای به اقصا نقاط جهان مخابره خواهند کرد.

رقیه غلامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها