وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، با زیر سوال بردن عملکرد دولت یازدهم در چهارسال گذشته اظهار داشت:اگر مردم طعم شیرین خدمتگذاری دولت را چشیده باشند،احتیاجی به تبلیغ در رسانه ملی و گفتار درمانی نیست و دیگر سودی به حال مردم نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خیرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،شامگاه امشب سید محمد حسینی، وزیر سابق دولت دهم ،در جمع مردم شهرستان قدس، نعمت انتخابات را در جمهوری اسلامی دمکراسی حقیقی نام برد و خاطر نشان کرد:انتخابات هدیه ای از طرف امام(ره)به مردم ایران بود که با این هدیه گرانبها  به مردم ایران ،دمکراسی خیالی و‌پوچ غربی ها را زیر سوال کشاند.


عضو شورای مرکزی جبه مردمی انقلاب اسلامی  در این باره  اضافه کرد:در دمکراسی غربی، حق انتخاب مستقیم به مردم را نمی دهند، در حالی که در  دمکراسی ایران اسلامی، مردم هم حق انتخاب  دارند و‌هم حق نظر.

این وزیر سابق در دولت دهم،دولت کنونی روحانی را ناتوان در انجام خواسته های مردم دانست و خاطر نشان کرد:با گذشت چهار سال  با وجود حمایت مقام معظم رهبری از دولت یازدهم،روحانی نه تنها  در مسئله برجام  شکست خورد،بلکه  در مشکلات داخلی  به ویژه  معضل بیکاری  و در خواسته های مردمی  نیز ناتوان ماند و انجام وظیفه نکرد.

وی، راه حل برون رفت از مشکلات کنونی کشور را، وارد شدن افراد ارزشی و انقلابی به عرصه انتخابات عنوان کرد و تاکید کرد:محبوبیت حزب الله لبنان در کشور لبنان ، به خاطر اقدام‌و عمل این حزب در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است و مردم ایران نیز به این نتیجه رسیده اند،که برای نجات کشور از برون رفت داخلی، انتخاب کسانی است که پرونده پرباری چه در زمان ۸سال دفاع مقدس و چه در حال، به یادگار گذاشته اند.

حسینی با زیر سوال بردن عملکرد دولت یازدهم در چهارسال گذشته اظهار داشت:اگر مردم طعم شیرین خدمتگذاری دولت را چشیده باشند،احتیاجی به تبلیغ در رسانه ملی و گفتار درمانی نیست و این گفته ها دیگر سودی به حال مردم ندارد و مردم با فکر انتخاب میکند نه دادن وعده ای  که عملی نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی،در خاتمه خاطر نشان کرد:مردم ایران در این انتخابات نشان خواهند داد که دیگر جای دروغ  و وعده به پایان رسیده است و انتخاب آنان  به افرادی  است که  شعارهای پوچ و رویایی که برخی از افراد برای خرید رای مطرح میکنند را سر نمیدهند.
ارسال نظرات