مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

سپاه، ولی فقیه را الگو و قطب نمای خود قرار داده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: سپاه ولی فقیه را الگو و قطب نمای خود قرار داده و از ابتدای شکل گیری تاکنون حتی لحظه ای از خط ولایت خارج نشده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۲۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد، عنصر ولایت پذیری و ولایت محوری را شاخصه و ویژگی ای جدایی ناپذیر از سپاه دانست و افزود: تا زمانی که این شاخصه پایه حرکتی ما باشد، دشمن هیچگاه نخواهد توانست به این نظام و انقلاب آسیبی برساند و این رمز تاکتیک سپاه هراسی و بسیج هراسی دشمن است.

وی امام خمینی(ره) به عنوان یک رهبر ملی مذهبی را برجسته ترین شخصیت و وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها خواند و اظهار کرد: بی تردید بزرگترین ویژگی و شاخصه انقلاب و نظام اسلامی وجود پربرکت ایشان است که تشکیل سپاه به عنوان نهادی مقدس، ولایت مدار و انقلابی، یکی از ثمرات دور اندیشی و آینده نگری اوست.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد با تشریح بخش هایی از وظایف و ماموریت های سپاه و دستاوردهای غیرقابل انکار آن، قانونگرایی و حرکت در چارچوب قانون را از شاخصه های دیگر سپاه برشمرد و افزود: به این سازندگی و نقش آفرینی، مدیریت و سربازی انقلابی باید بالید، به این پاسدارانی که جان خود را فدا می کنند تا قطار انقلاب از حرکت بازنماند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور همگانی و آگاهانه در انتخابات تاکید کرد و توطئه های دشمنان برای کمرنگ شدن آن را یادآور شد و اضافه کرد: ملت بیدار، بصیر و هوشیار همچون گذشته با حضوری حداکثری و پرشور با رعایت مّرّ قانون و با انتخابی اصلح، ماندگای انقلاب را بیمه خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها