امام جمعه فریمان، تولید و اشتغال را دو راهکار مهم در رسیدن به استقلال اقتصادی دانست.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۲۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسین ایزدی یزدان‌آباد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه فریمان که در محل مسجدجامع این شهر برگزارشد به بیان ویژگی‌های استاد شهید مرتضی مطهری فریمانی پرداخت و اظهارکرد: رمز موفقیت شهید مطهری توجه به آموزه‌های دینی، قرآن، اخلاص در عمل بود، لذا شهید مطهری نه تنها افتخار این دیار ، بلکه افتخار ایران و جهان است.

وی با اشاره به این که دو عامل استقلال کشور ما، استقلال اقتصادی و فرهنگی است تصریح‌کرد: یکی از راهکارهای استقلال اقتصادی تولید و اشتغال است که البته در این راستا مسئولان، مردم ، کارفرمایان و کارگران هر یک وظیفه‌ای بر عهده دارند.

ایزدی با بیان این که رکن اساسی کار، کارگر است، تاکیدکرد: کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور است و نباید نگاه مسئولان به بیرون از کشور باشد،  لذا باید از واردات کالاهای مشابه جلوگیری کرد و با قاچاقچیان کالا نباید به صورت نمادین برخورد شود.

وی با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه به نام‌گذاری این روزها به روز پاسدار و جانباز اشاره کرد و خاطرنشان‌کرد: همه کسانی که در لباس پاسداری ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه هستند به سیدالشهدا(ع) اقتدا کرده‌اند و لذا رمز موفقیت همه گروه های نظامی و انتظامی ما معطرشدن به آموزه‌های معنوی، ارتباط با خداوند متعال و ولایت محوری است که این امر موجب تعالی عزت، قدرت کشور و ترس دشمنان از ما شده است.

گفتنی است؛ به همت خواهران بسیجی فریمان پخت و توزیع آش در محل مسجد جامع انجام شد که هزینه آن صرف کمک به زلزله زدگان فریمان می شود.

 

 




ارسال نظرات
پر بیننده ها