مدیر حوزه‌های علمیه مازندران گفت: آیت‌الله کوهستانی سراسر عمر نورانی خود را در مسیر تهذیب و تزکیه نفس سپری کرد و از هیچ کوششی در این مهم دریغ نکرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۰۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری در چهل و پنجمین سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت‌الله شیخ محمد کوهستانی در روستای کوهستان این شهرستان با نکوداشت یاد و خاطره این عالم ربانی وی را از اولیای الهی و علمای برجسته دانست و اظهار کرد: این عالم فرزانه سراسر عمر نورانی خود را در مسیر تهذیب و تزکیه نفس سپری کرد و از هیچ کوششی در این مهم دریغ نکرد.

وی با اشاره به مقاومت‌های آیت‌الله شیخ محمد کوهستانی در عرصه انقلاب  بر ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری افزود: حفظ وحدت و اتحاد در برابر دشمن، تبعیت و حمایت از رهبری و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا سه تکلیف مهم برای همه ما در عصر حاضر است.

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران با بیان اینکه وحدت کلمه، رمز پیروزی است، ادامه داد: همه اقشار جامعه از سیاسیون تا فرهنگیان و طبقات مختلف جامعه باید پشت سر رهبر بیدارگر و دشمن‌شناس انقلاب اسلامی حرکت کنند و با این مهم کمر استکبار را بشکند.

طاهری تصریح کرد: یکی از راه‌های ابراز دوستی و پایبندی به امام عصر اطاعت و حمایت از رهبری است.

وی با اشاره به فعالیت دشمنان اسلام برای نابودی انقلاب، گفت: ملت ما همانطور که با حضور پرشور در راهپیمایی‌ها دشمنان اسلام را مأیوس کردند با حضور حداکثری در انتخابات این دوره به آنان می‌فهمانند که باحضور در همه عرصه‌ها و با پیروی از دستورات رهبری تا آخر پای اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها