راوی دفاع مقدس با بیان اینکه به ایام مهم انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، گفت: برای این کار به افراد جهادی و کسانی که معتقد به خدای بدون کدخدا هستند احتیاج داریم.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۹۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، نخستین سالگرد شهید مدافع حرم محمد بلباسی پنج‌شنبه‌شب با حضور گسترده مردم در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.

حسین یکتا از راویان دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه شهید بلباسی حقیقتاً خادم الشهدا، اهل کار فرهنگی، جهادی و ایستاده در کار برای دین خدا بود، اظهار کرد: کسی که برای خدا برود و جانش را در این راه فدا کند، خداوند همه دل‌ها را به سمت او می‌کشاند.

وی افزود: شهید بلباسی، عزتی برای این شهر است که قدرشناسی مردم نسبت به خون این شهید نیز باعث افتخار خانواده‌اش است.

یکتا با بیان اینکه همانطور که امام فرموده بودند سال‌ها باید بگذرد تا جایگاه شهیدان معلوم شود، تصریح کرد: رزمندگانی را که برای خدا فرستادیم و مدافع حرم شدند حتی یک قطره از خون آنان به هدر نرفته است همان‌گونه که خون شهدای جنگ تحمیلی به هدر نرفت.

روایت‌گر خاطرات دفاع مقدس با بیان اینکه نام و یاد امام خمینی(ره) و شهیدان در دنیا فراگیر شده است، اظهار کرد: امروزه حاکمیت دل‌ها را شهیدان به‌دست آورده‌اند و آنها در دنیا می‌درخشند و اثرگذار هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی امروز به برکت خون شهیدان به سرعت پیش می‌رود و کسانی که برای انقلاب خون دادند و خون جگر خوردند، امروز اثر انقلاب را در دنیا می‌بینند.

یکتا با بیان اینکه روزگاری برای فرستادن نیرو به سوریه انواع روش‌های حفاظتی را به کار می‌بردیم، اظهار کرد: در حال حاضر علویون سوریه، حشدالشعبی عراق، حزب الله لبنان، نیروهای سپاهی، ارتشی و بسیجی ما با هم و در کنار هم، در مرز بیت‌المقدس پا بر زمین می‌گذارند.

وی افزود: کار رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است و نقشه‌ای که آنان برای گسترش سرزمینی از نیل تا فرات کشیده بودند، محقق نشده است.

راوی خاطرات دوران دفاع مقدس با بیان آنکه هر آنچه که امام خمینی(ره) می‌فرمود به تحقق رسید، گفت: امام خامنه‌ای نیز همانند امام خمینی(ره) هرآنچه می‌گوید به حقیقت بدل می‌شود.

وی افزود: سرهای بریده و خون‌های به ناحق ریخته حتی ظهور را نیز پیش می‌اندازد و ما در دورانی به سر می‌بریم که دنیا همانند مادری که درد زایمان دارد به خود می‌پیچد و آبستن اتفاقی تازه است.

یکتا با بیان اینکه راه نجات همه ما در این زمان ماندن در کنار ولایت و کسانی که مدافع حرم شدند در ابتدا مدافع حریم ولایت بودند، اظهار کرد: مقبول شدن در پیروی و اطاعت از ولایت فقیه بود که سبب شدند این شهدا برای دفاع از حریم حرم پذیرفته شوند.

وی تصریح کرد: در زمانی که شهادت کم‌رنگ شده بود، در دفاع از حرم معبری برای شهادت باز شد.

راوی خاطرات سال‌های جنگ تحمیلی با بیان اینکه این انقلاب را تا امروز مجاهدین فی سبیل الله پیش برده‌اند، اظهار کرد: در دستگاه خداوند هیچ چیزی گم نمی‌شود و خداوند اجازه نمی‌دهد کسی با جان و مال و آبرو برای او به میدان بیاید و او اثرگذار نکند.

یکتا با بیان اینکه عده‌ای می‌پرسند راهیان نور از کجا آغاز شد، گفت: در دوره اصلاحات در دهه هفتاد که غصه پرپر شدن جوانانمان را داشتیم مقام معظم رهبری به مناطق جنگی آمدند و و این آغاز شکل‌گیری راهیان نور بود.

وی افزود: در آن شرایط با اذن و اجازه خداوند شهیدان رخ نشان دادند و چه دل‌هایی که پس از راهیان نور به رشته دل شهیدان گره خوردند و در این راه ماندند.

یکتا خاطرنشان کرد: امروز خود امام حسین(ع) با کشتی نجاتش به میدان آمده و اربعینی به راه افتاده که ما باید قدر آن را بدانیم.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه اربعین ما را از گودی قتل‌گاه شلمچه به گودی قتل‌گاه امام حسین(ع) کشانده است، اظهار کرد: اربعین روضه ارباب برای گفتن «من کنت مولا فهذی مهدی مولا» است.

وی افزود: شهیدان در جایی که نمی‌دانیم چه کنیم رخ نشان می‌دهند و گریه‌های در هیأت ما را نجات داده است.

یکتا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما به نقطه‌ای مهم رسیده است و ما در دهه ۵۰ انقلاب به سر می‌بریم و در این دهه باید برای انقلابی که چشم همه مستضعفان عالم به آن است حرکتی ویژه انجام دهیم.

وی افزود: خون بچه‌های جنگ، مدافع حرم، سربازان لب مرز و رزمندگان جبهه مقاومت که در پای درخت انقلاب ریخته شده است، بی‌اثر نخواهد بود‌.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه به ایام مهم انتخابات نزدیک می‌شویم، اظهار کرد: هشت سال مانده به سند چشم‌انداز انقلاب، و این هشت سال کار و توجه به همه مستضعفان عالم و نه فقط ایران می‌طلبد و برای این کار به افراد جهادی و کسانی که معتقد به خدای بدون کدخدا هستند احتیاج داریم.

یکتا با بیان اینکه در این ایام به توسل نیاز داریم، اظهار کرد: توسل کنید که خدا دل‌ها را به سمت کاندیدای اصلح هدایت کند چراکه در این ایام ضمن بصیرت، حضور دقیق و به موقع لازم است.

وی با بیان اینکه اگر شهید شویم اول از ولایت می‌پرسند، افزود: امام عصر(عج) تنها دارایی خدا روی زمین و امام خامنه‌ای تنها دارایی امام زمان(عج) در این دوران است.

این راوی دفاع مقدس در پایان گفت: ما باید ولایت‌پذیری حضرت مهدی(عج) را در اطاعت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری تمرین کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها