نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود جهانگیری به عنوان نامزد انتخاباتی نشانه ضعف عملکردی دولت یازدهم است.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۸۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، عبدالوحید فیاضی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلابی در شرایطی شکل گرفت که احساس بر این بود دولت یازدهم به آنچه که خودش گفته نتوانست نیازهای کشور را برآورده کند، اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم از دریافت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلابی در کشور بود که دولت نه تنها ناکارآمدی داشت بلکه در برخی از اصول هم عقب‌نشینی کرد.

وی افزود: دولت عقب‌نشینی فاحشی در برابر زیاده‌خواهی بیگانگان به‌منظور میل و کمک برای گره‌گشایی به مسائل داخلی داشت این نیت همان موردی بود که امام، رهبری و ندای انقلاب برعکس آن فکر می‌کردند.

نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلی کارآمدی لازم را برای حل مشکلات کشور ندارد، گفت: دولت یازدهم از اصول و معیارهای انقلاب عقب‌نشینی کرد و بهترین راه مقاومت انتخابات است.

این مسؤول انتخابات را تبلور دموکراسی در جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: فضای دموکراسی برای حرف‌زدن آزادانه مردم است و نیروهای سیاسی جبهه مردمی انقلاب اسلامی با دریافت از شرایط موجود که ظهور و بروز پیدا کرد تشکیل شد.

فیاضی با بیان اینکه مجامع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دو مرحله تشکیل شد و جمع‌بندی آن دو نفر از اعضایی است آمادگی ثبت‌نام در انتخابات را داشتند، تصریح کرد: میرسلیم هم این جبهه را قبول دارد اما به شکل دیگر بنا بر این است رقابت‌ها جلو رود معیارها روشن شود تا بتوانند به وفاق بهتری برسند ممکن است شرایط طوری شود که دو تن از بزرگان به نفع دیگری کنار رود.

وی افزود: ممکن است نظرسنجی‌ها و معیارها نشان دهد کنار رفتن به ضرر انقلاب است در این حالت هر دو می‌مانند و انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود این هم منوط به نظرسنجی و مناظره‌ها است.

نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین نشانه ضعف جبهه مقابل اصولگراها این است که رئیس جمهوری حاکم معاون خودش را به رقابت دعوت می‌کند، گفت: بین روحانی و جهانگیری رقابت نیست دولت کنونی می‌خواهد از تریبون استفاده کند تا مناظره‌ را به نفع دولت تمام کند.

این مسؤول ادامه داد: همین روش روحانی نشان می‌دهد دولت یازدهم کارنامه قوی نداشته است و تصمیم گرفته شد تا معاون اول را به کمک خود بیاورد که این شکل سابقه ندارد.

فیاضی با بیان اینکه روحانی سعی در استفاده کردن جهانگیری در رسانه‌ها را دارد، خاطرنشان کرد: جهانگیری نسبت به روحانی به آمار و ارقام تسلط دارد تا با جناح مقابل خود و دیگر رقبای انتخاباتی مقابله کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها