خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس تأکید کرد؛
کد خبر: ۸۸۵۲۵۸۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس بر ضرورت تبیین و ترویج اندیشه‌های شهید مطهری در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تأکید کرد

حجت الاسلام سید نظری در گفتگو با خبرنگار بسیج در سلماس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدمرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان داشت: ستاد هماهنگی گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) و هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و معلم در بسیج در سپاه سلماس تشکیل شد.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته عقیدتی در سپاه و حوزه‌های مقاومت و شهرستان نشر و ترویج افکار و اندیشه‌های شهید مطهری و تقدیر و تجلیل از اساتید، مربیان و مدیران موفق در امر تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج اندیشه‌های شهید مطهری در هفته عقیدتی اظهار داشت: این ستاد به منظور ایجاد فضای مناسب برای ترویج اندیشه‌های اسلامی در بسیج و تبیین شعار راهبردی سال 96 «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور فرمانده ناحیه، فرمانده حوزه‌های مقاومت، فرماندهان پایگاه بسیج برادر و خواهر در این ستاد عنوان کرد: ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته عقیدتی در سپاه به مدت یک هفته از 11 اردبیهشت تا 17 اردبیهشت ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات