خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه امام جمعه جدید شهرستان چالدران معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۶۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم حجت الاسلام ناصر آقایی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چالدران معرفی و با نثار فاتحه یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام قره داغی امام جمعه سابق این شهرستان گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره به اهمیت بر گزاری نماز جمعه در دین مبین اسلام ، بر گزاری این نماز را در کشور یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نماز جمعه یک فریضه عبادی و سیاسی است که با اجتماع عظیم مردم شکل می گیرد و مایه وحدت و همبستگی مسلمانان است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی با تبریک سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام به شخصیت والای آن حضرت اشاره کرد و گفت: شخصیت پیامبر بزرگ اسلام آن قدر بزرگ است که خداوند متعال فرشتگان را مکلف کرده تا برای پیامبر بزرگ اسلام سلام و صلوات بفرستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور بسیار مهم دانست و بر حضور پرشور مردم در این انتخابات تاکید کرد : در آستانه امتحان بسیار بزرگی قرار گرفتیم همانطوریکه ملت ایران اسلامی در سالهای گذشته در پای صندوقهای رای حاضر شدند و با شرکت خود دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را نا امید ساختند انشااله اینبار نیز حماسه بیافرینند و دشمنان قسم خورده این سرزمین را نا امید سازنندبا شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بتوانیم حماسه پرشوری را رقم بزنیم.

حسین زاده فرماندار شهرستان چالدران نیز در این مراسم به خدمات دولت در این شهرستان در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت : خدمت به مردم یک نوع توفیق الهی است که امروزه نصیب مسئولین نظام شده که باید قدر این فرصت را دانست و در جهت خدمت به مردم و نظام تلاش نمود.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در حین ورود به شهرستان چالدران در مزاری شهدای این شهرستان حضور یافت و با نثارفاتحه و اهدا شاخه گل بر مقام شامخ شهدا ادای احترام و بر حفظ راه آنان تاکید نمود.

ارسال نظرات