خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نامزدهای انتخاباتی عرصه انتخابات را به گود رقابت بر سر قدرت تبدیل نکنند

کد خبر: ۸۸۵۲۵۶۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نامزدهای انتخاباتی عرصه انتخابات را به گود رقابت بر سر قدرت تبدیل نکنند و تنها هدفشان خدمت به مردم و پایبندی به نظام باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم در سخنرانی پیش از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: انتخابات عرصه‌ای برای رقابت جهت خدمت به مردم، دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران است و نامزدهای انتخاباتی باید بیش از پیش به این موضوع توجه کنند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی عرصه انتخابات را به گود رقابت بر سر قدرت تبدیل نکنند و از افترا بستن به دیگر نامزدها پرهیز کنند و عزت نفس داشته باشند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: آزادگی یکی از ارمغان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است چرا که در راستای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاریخ بشریت تغییر کرد و نظام طاغوت و ظلم از کشورمان برچیده شد و مسببی برای نجات ملت ایران بود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به پاسدارانی نیاز دارد که از نظام محافظت کنند و همانند امام حسین (ع) از دین اسلام و آموزه‌های آن دفاع کنند و می‌توان فلسفه نام‌گذاری این روز را در تقارن با سالروز ولادت امام حسن (ع) در این موضوعات مشاهده کرد که حامی دین، نظام، جان و مال مردم باشند.

خرم تصریح کرد: نیروهای بسیجی نیز در کنار سپاه پاسداران نقش به سزایی در تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی دارد بنابراین مردم همیشه پشتیبان این افراد هستند تا بتوان در مقابل جهان کفر ایستادگی کرد که خوشبختانه این حرکت روز به روز رشد می‌کند که نشان از عظمت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: علاقه به ولایت و رهبری را می‌توان در دل تک‌تک جوانان انقلابی ایران اسلامی دید که در راه پاسداری از دین چه در اوایل انقلاب و چه امروز از جان خود می‌گذرند و این آموزه‌ها از مکتب امام حین (ع) برگرفته شده است که الگوی جوانان ایرانی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: از اصلی‌ترین اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌توان به پاسداری و دفاع از مردم، ایستادگی در مقابل طاغوت و تجهیز کشور اشاره کرد که یک وظیفه‌ای از سوی خداوند متعال است که باید همگان به آن عمل کنیم و امروز به حدی از قدرت دست یافته‌ایم که دشمنان دست طمع خود را از کشورمان کوتاه کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در میان این افتخارات برخی از مشکلات اقتصادی در میان مردم وجود دارد که باید مسئولان اهتمام کامل بورزند و در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار