خبرهای داغ:
وزیر سابق اطلاعات؛

اقدام نظامی اخیر آمریکا در سوریه فقط برای ترساندن برخی مسئولین ما در داخل کشور بود

کد خبر: ۸۸۵۲۵۶۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
وزیر سابق اطلاعات گفت: هدف دشمن القاء دو قطبی جنگ و صلح در کشور است و اقدام نظامی اخیر آمریکا در سوریه هم فقط برای ترساندن برخی مسئولین در داخل ایران بود و همین که رهبری فرمودند "تا دشمن تشر می زند برخی در داخل می ترسند” بخاطر همین موضوع بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع مسئولان نقده و کارکنان پروژه تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، در سالن آمفی تئاتر کتابخانه شهید علمی و سخنرانی کرد.

او با اشاره به تلاش کشورهای استعمارگر از جمله آمریکا و انگلیس برای القای ناامیدی و "ما نمی توانیم” در جامعه که به گفته او برخی هم در داخل آن را تکرار می کنند گفت: چطور می شود دستگاه ها و نهادهای مرتبط با رهبری که شعار "ما میتوانیم” سرلوحه کارشان است روز به روز پیشرفت می کنند و اتفاقات علمی بزرگی را رقم می زنند که دشمنان را به وحشت انداخته اما عده ای در داخل کشور همچنان به شعار "ما نمیتوانیم” القاء شده توسط دشمن باور دارند و در تصمیم های بزرگ هم دچار اشتباه می شوند.

مصلحی افزود: چند سال پیش در ذخیره غنی سازی ۲۰درصد دچار مشکل جدی شدیم بطوریکه ذخیره داروئی کشور هم رو به اتمام بود. وقتی به دنیا اعلام کردیم که آماده خریداری هستیم دشمنان شروع به کارشکنی سنگین کردند و در نهایت مجبور شدیم تأسیسات هسته ای را تعطیل کنیم و باقی داشته هایمان هم در ترکیه پلمپ شد.

وزیر سابق اطلاعات کشور تصریح کرد: در میان این همه مشکلات، جوانی به نام احمدی روشن با همکاری چند دانشجو در طول دو ماه کار شبانه روزی مشکل غنی سازی ۲۰درصد را حل کرد.

حجت الاسلام حیدر مصلحی با انتقاد از نگاه دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به توانمندی های علمی و نظامی ایران که گفته بود "دشمن می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ایران را از بین ببرد” و همچنین اظهارات روحانی که تأکید دارد سایه جنگ را از سر کشور دور کرده، گفت: یکی از اقدامات دشمن برای مقابله با ایران تهدید است و هر وقت دکتر ظریف می خواست به مذاکرات برود شب قبلش اوباما مصاحبه می کرد و می گفت همه گزینه ها برای مقابله با ایران روی میز است و همین باعث اشتباه وزیر امور خارجه شده بود.

وی افزود: هدف دشمن القاء دو قطبی جنگ و صلح در کشور است و اقدام نظامی اخیر آمریکا در سوریه هم فقط برای ترساندن برخی مسئولین در داخل ایران بود و همین که رهبری فرمودند "تا دشمن تشر می زند برخی در داخل می ترسند” بخاطر همین موضوع بود.

مصلحی با بیان اینکه "در چند سال گذشته بارها به دشمن گفته ایم مشکل اقتصادی داریم و این باعث امیدواری دشمن در تحریم های اقتصادی شد” افزود: برخی از نمایندگان کشورهای اروپایی که در خیابان تهران قدم می زدند می گفتند که تحریم ها اثر کمی داشته است.

وزیر سابق اطلاعات تأکید کرد که ورود مردم به میدان های اقتصادی "ما نمیتوانیم” را به "ما می توانیم” تبدیل می کند.

گفتنی است حجت الاسلام مصلحی در ابتدای سخنان امروزش با تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) یادآور شد یهودیان صهیونیست از همان ابتدا قصد داشتند نگذارند اسلام گسترش پیدا کند و با القاء اینکه اسلام قابل پیشرفت نیست می خواهند مانع پیشرفت مسلمانان شود.

ارسال نظرات