معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی از ارائه خدمات مشاوره‌ای فردی و گروهی به 4576 مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۵۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ، مجید مشهدی میقانی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی خدمات مشاوره‌ای را جزء لاینفک خدمات حمایتی دانست و گفت: تلاش برای موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت، کمک به زوج‌های جوان و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در ارائه خدمات مشاوره است.

وی افزود: سال گذشته چهار هزارو 576 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: از این تعداد یک‌هزار و 129 نفر جوانان در آستانه ازدواج، تعداد 638 نفر از نوعروسان، تعداد یک‌هزارو 738 نفر از زنان سرپرست خانوار، تعداد 496 نفر دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی و تعداد 575 نفر دختر بازمانده از تحصیل تحت مشاوره گروهی قرار گرفتند.

مشهدی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد استان از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی و ... بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از مددجویان برای حرکت به سمت توانمندی، نیازمند مشاوره تخصصی هستند تا بتوانند با مدیریت مناسب فکری و عملی، سبک زندگی خود را تغییر داده و در مسیر موفقیت قرار گیرند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات