خبرهای داغ:
هادی سیاسی استان گلستان گفت: برگزار رزمایش های بیت المقدس در این گستردگی در کشور جمهوری اسلامی ایران نشان از توانمندی و عدم انزوای کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۳۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، محمد فولادی در دومین روز از رزمایش بیت المقدس در شهرستان کلاله و در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی اظهار داشت: هدف دشمن به خصوص امریکا براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ های نیابتی است و گروه های تکفیری داعش از جمله نیروهای آمریکا در کشورهای مسلمان در حال جنگ نیابتی هستند.

وی افزود: با توجه به گفتمان امام راحل(ره)درگیری ما با دشمنان ماهوی است و درگیری جغرافیایی و مستقیم نداریم و اینکه دشمن مستقیم وارد جنگ با ایران نمی شود، حاصل هراس آن از ایران و گفتمان یاد شده است.

هادی سیاسی استان گلستان تاکید کرد: گروه های داعش با پول های عربستان و قطر و با تجهیزات اروپایی و آمریکایی برای باز کردن فضا برای اسرائیل در حال جنگ با مسلمان هستند.

فولادی با ابراز خرسندی از هوشیاری نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: طراحی های هوشمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران باعث بایکوت شدن پروژه ها و توطئه های دشمنان و آمریکا در کشورهای اسلامی شد.

وی شناخت دشمن و افزایش دامنه دفاع کشور را یکی از راهکارهای مقابله با دشمنان دانست و گفت: اینکه نیروهای ایران در کشورهای مسلمان در حال عملیات های مستشاری هستند، برای دفاع از حریم اهل بیت و افزایش دامنه دفاع کشور در دل دشمن است.

سخنران صبحگاه مشترک رزمایش بیت المقدس ادامه داد: یکی دیگر از راهکارهای مقابله با دشمن شناخت نقشه های دشمن است و این امر باید در درون و بیرون کشور انجام شود و در این مهم در داخل نیز اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد و باید مردم با حضور در صحنه های مهم نظام من جمله حضور در انتخابات نقشه های دشمن را خنثی کنند.

وی در پایان گفت: ما در داخل کشور ضعف هایی من جمله فساد داریم و این منحصر به یک دولت نیست و در اعصار مختلف وجود داشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها