خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید استان گلستان؛

امروز آحاد مردم می بایست در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند

مسئول بسیج اساتید استان گلستان گفت: مسئله مهم در بحث انتخابات این است که بسیجیان گرانقدر اول می بایست حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۳۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ مهقانی  مسئول بسیج اساتید استان گلستان در جمع بسیجیان شرکت کنننده در مراسم صبحگاه اقتدار رزمایش شهدای مدافع حرم شهرستان گالیکش گفت: امروز آحاد مردم می بایست در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند .

وی در ادامه افزود : با وقوع انقلاب اسلامی در سال 57 در سیاست آمریکا و غرب را شکست دادیم ، ما در دفاع مقدس در مقابل  52کشور که به صورت مستقسم و غیر مستقیم به  صدام حسین کمک می کردند را شکست دادیم ، ما در جنگ دوم خلیج فارس رو در رو با شیطان بزرگ بزرگترین شکست قرن را به امریکا تحمیل کردیم .

مسئول بسیج اساتید استان گلستان گفت : عزیزان و بزگواران به همت شما بسیجیان گران قدر امروز نه آمریکا و نه هیچ کشوری غاصبی دیگر حتی نگاهی به ایران اسلامی ندارد ،  امروز مرکز هسته ای اسرائیل در تیر دست موشک های سجیل انقلاب اسلامیقرار دارد ، امروز اگر موشک ها و کشتی ها و ناوهای امریکایی اگر بخواهد در منطقه ما حاضر شوند باید با زبان فارسی با شما بسیجیان صخبت کنند این عزمت امروز ایران اسلامی ماست

سرهنگ مهقانی اظهار داشت : مسئله مهم در بحث انتخابات این است  که بسیجیان گرانقدر اول می بایست حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و دوم در انتخاب نامزد اصلح  در مبحث انتخابات است ، مبحث دوم آرایش در انتخابات است که فرصت را  نباید تبدیل به تهدید کرد که در سال 88 فتنه گران داخلی با پشتیبانه خارجی ها این کار را انجام دادند ، مبحث سوم سلامت انتخابات است . که رای میزان ملت است ،  مبحث چهارم قانون گرایی در انتخابات است قانون در فاصل حد و باطل است مبحث پنجم فراگیر بودن انتخابات است برای همه ی اقشار و همه ی اقوام و همه ی سلیقه های مطابق قانون اساسی باشد .

ویدر پایان گفت : بسیجیان و مردم ما باید به دنیال و شناخت اصلح در انتخابات باشند و مسئله شناخت امر کوچکی نیست .

در ادامه سرهنگ قاضوی فرمانده سپاه گالیکش گفت : ما امروز اعلام میکنیم پشتیبان ولایت فقیه تا آخرین قطره خون خود هستیم و همانند آقا و مولایمان امام حسین (ع) حاظریم در صحنه های این انقلاب از بهترین سرمایه های زندگی مان یعنی جان ناقابلمان بگذریم و حاضر نیستیم لحظه ای گزند به این انقلاب و نظام وارد بشود . امروز  بسیج مستضعفین پیشگام  و در خط مقدم  و جلودار در همه ی صحنه ها نقش افرینی کرده و این اقتدار را تا به امروز به برکت خون شهدا و به برکت انقلاب وبه برکت مقام معظم رهبری و حضرت امام داریم .

وی در پایان خاطر نشان کرد : امروز شهدای مدافع حرم ما از مرزهای اسلام در خارج از این حوزه جغرافیایی محافظت می کنند  و امروز ما  باید قدردان شهدا و خانواده های انها باشیم که بهترین انسان ها را تربیت کردند و امروز مایه ی افتخار و سربلندی جهان اسلام شده اند ، امروزما در دنیا به اقتدار و عرصه ای رسیده ایم که حاصل انها را خود دشمنان درونی، منافقین و دشمنان خارجی استکبار جهانی اذعان می کنند.

خبرنگار خبرگزاری بسیج صادق فرامرزی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار