خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه تویسرکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۲۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
حجت‌الاسلام حسن یارعبادی‌امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به هفته عقیدتی در سپاه اظهار داشت: بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه تویسرکان برگزار می‌شود.

وی افزود: به خاطر روشنگری‌ها و بصیرت‌افزایی عقیدتی که شهید مطهری در سطح جامعه داشتند سالروز شهادت ایشان با عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: برگزاری نشست حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی، برگزاری کلاس‌های عقیدتی و تفسیر قرآن و اخلاق و مسابقات ورزشی و فرهنگی و... از برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

وی نقش مربیان عقیدتی را برجسته و تاثیرگذار دانست و گفت: در سال جاری نیز با توجه به ناگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری برنامه اول مربیان تبیین این شعار و در ادامه ارائه راهکارهایی برای تحقق آن است.

عبادی با اشاره به بحث انتخابات عنوان کرد: امروز نیز با در پیش بودن انتخابات وظیفه مربیان و هادیان تلاش برای حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد شایسته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات