خبرهای داغ:
هادی سیاسی؛

رئیس جمهور باید تندگویی های سران آمریکا را به خوبی پاسخ دهد

هادی سیاسی سپاه مینودشت گفت: رئیس جمهور باید در مقابل تندگویی و بلند گویی سران آمریکا نترسد و بتواند به خوبی پاسخ دهد.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۱۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، صبح امروز صبحگاه  مشترک اقتدار با حضور مسئولین شهرستان و ادارات و نهاد ها در شهرستان مینودشت برگزار شد.

سید صدرالدین حسینی، هادی سیاسی سپاه مینودشت، با حضور در بین بسیجیان حاضر در این رزمایش گفت : اروپایی ها تلاش می کنند که خود را پیش تر از آمریکا در بحث تحریم های به ایران نشان دهند، در صورتی که ما دشمن اصلی و شیطان بزرگ را می شناسیم و فریب صحنه سازی انها نخواهیم شد .

سید صدرالدین حسینی در ادامه افزود : بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظلله العالی ) رئیس جمهور باید در مقابل تندگویی و بلند گویی سران آمریکا نترسد و  بتواند به خوبی پاسخ دهد.

حسینی تصریح کرد : منطقه ای که کشور ایرن قرار دارد دچار تحولات اساسی شده و با 5 سال گذشته تفاوت کلی نموده ، آمریکا زمانی با 123 کشور به تجمیع رسیدند که نظام سوریه و بشار اسد دیگر وجود خارجی نداشته باشند؛ ولی سوریه با ایران هم پیمان گشت و حالا دیگر کسی نمی گوید بشار اسد باید برود.

وی با بیان اینکه زمان آنکه بگوییم "روز شمار سرنگونی سوریه و بشار اسد آغاز شده " به سر آمده است " خاطر نشان کرد : " امروزه بسیاری از کشور ها از ادامه عملیات های داعش و سرنگونی سوریه صحبت می کردند، تصمیم به سکوت و عدم پیش بینی در این منطقه کرده اند.

وی با اشاره مسئله انتخابات ریاست جمهوری گفت : رئیس جمهور آینده باید از منطقه و سوریه تحلیل صحیح داشته باشد ،زیرا آورده و دستاورد انقلاب اسلامی است .

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار