کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:
رحیمی گفت: دولت قبل برای تحقق و عملیاتی شدن این طرح هزینه و وقت زیادی مصرف کرد. حال که این طرح حذف می شود چه کسی پاسخگوی این میزان هزینه است. آیا مردم باید چوب بی تدبیری دولت یازدهم را بخورند؟!
کد خبر: ۸۸۵۲۵۰۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲
سعید رحیمی استاد اقتصاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص حذف طرح کارت های هوشمند سوخت اظهار داشت: حذف این کارت ها یکی از اقداماتی بود که دولت تدبیر و امید در اوایل عمر خود با انجام آن نشان داد که از تدبیر و اندیشه تهی است.

وی با اشاره به دستاوردهای کارت هوشمند سوخت گفت: کاهش میزان قاچاق سوخت و بهینه سازی مصرف سوخت در کشور از جمله اتفاقات خوبی بود که در پی اعمال طرح کارت هوشمند سوخت به دست آمد اما هم اکنون با حذف این کارت راه برای دلالان هموار شده است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: دولت قبل برای تحقق و عملیاتی شدن این طرح هزینه و وقت زیادی مصرف کرد. حال که این طرح حذف می شود چه کسی پاسخگوی این میزان هزینه است. آیا مردم باید چوب بی تدبیری دولت یازدهم را بخورند؟!

وی تصریح کرد: البته بعید نیست کارت های هوشمند سوخت به ضرر برخی از افراد متصل به دولت بوده باشد و با حذف آن به دنبال فعالیت غیرقانونی راحت تر هستند.

ارسال نظرات