خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس در رزمایش شهدای مدافع حرم گفت :امروز در برابر استکبار ابر قدرتی بنام جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بوجود آمده است .
کد خبر: ۸۸۵۲۴۹۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، سید یحیی قاضوی در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش شهدای مدافع حرم گفت : در گذشته دو ابر قدرت بر دنیا حکومت می کردند یکی ابر قدرت شرق با سرکردگی انتحاد جاهیر شکروی سابق و دیگری ابر قدرت غرب با محوریت آمریکا جنایتکار ، که با فروپاشی شوروی سابق یک ابر قدرت بنام آمریکا و شعاع نفوذ آمریکا بوجود آمد و اگر می خواهیم به دلایل فروپاشی شوروی بپردازیم به مهم ترین عامل آن یعنی جنگ نرم دشمن و قدرت نفوذ بر می خوریم که توانست بلوک شرق را شکست بدهد و توانستند بدون جنگ نظامی و بدون تلفات باعث فروپاشی آن گردد .

وی افزود : دشمن توانست با نفوذ بر بلوک شرق با کمترین هزینه و تلفات بیشترین بهره را ببرد و در غالب  جنگ نرم اقدام نمودند و زمینه سقوط یک ابر قدرت را فراهم نمودند . استکبار با تغییر محاسبات رییس جمهور بلوک شرق ، تغییر نگاه  مردم به کشور آمریکا ، از راه تعامل ، نفوذ و همگرایی ، از راه رفتار مسالحت آمیز توانستند بر کشور شوروی نفوذ کنند و به پیروزی برسند .

فرمانده سپاه گالیکش در ادامه گفت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  ما شاهد آن بودیم که همه ی دنیا جمع شدند و جتگ را علیه ایران بوجود آوردند . جمهوری اسلامی ایران تن به خواسته های استکبار جهانی و هم پیمانانش نداد و آنها جنگ را به سرکردگی صدام بر این انقلاب تحمیل نمودند و در این جنگ سخت به سختی شکست خوردند .

وی در ادامه به جنگ نرم  استکبار بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود و گفت : دشمن از راه جنگ سرد نتوانست بر این انقلاب خدشه ای وارد نماید پس جنگ نرم را برای این انقلاب برنامه ریزی نمود و تنها راه ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را جنگ نرم می داند تا بتواند این انقلاب را از مسیر خود خارج نماید .

سرهنگ قاضوی افزود : امروز بعد از شکست ابر جبهه ی قدرت شرق شوروی جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی آمریکا قد علم نموده است و یک ابر قدرت بنام جبهه ی مقاومت را با محوریت جمهوری اسلامی ایران بوجود آورده است .

 خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها