خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: هدف این رزمایش نشان دادن روحیه اقتدار، استقلال و انقلاب‎گری به جهان است و اینکه نظام ما بدون انقلاب و انقلاب‎گری معنا و مفهومی ندارد و با مفهوم انقلاب و انقلاب‎گری خار چشم دشمن است.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۷۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ حسین کریمی اول، صبح امروز در مراسم صبحگاه رزمایش شهدای مدافع حرم در مقر شهید رجایی گنبدکاووس اظهار داشت: دشمنان در آستانه انتخابات در حال اقدام و طراحی دو قطبی کردن این سرنوشت ایران هستند تا از این سرنوشت برای خود میوه‌ای بچینند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب متناسب با شرایط، توطئه‌هایی برای از بین بردن انقلاب انجام دادند و امروز در آستانه سرنوشت ایران اسلامی در حال توطئه دیگر هستند.

وی تصریح کرد: اما مردم ایران به رهبری مقام معظم رهبری در برای همه توطئه‌ها ایستادند.

کریمی اول یادآور شد: به دشمنان می‌گوییم در همه صحنه‌ها و هر جایی که نیاز باشد چه صحنه سیاسی، چه اقتصادی و چه فرهنگی حضور خواهیم داشت و اگر برخی‎ها فکر می‎کنند که فرزندان انقلاب خسته شدند جبهه مقاومت نمونه بارز آن است.

وی تاکید کرد: دشمنان به فکر این هستند تا با توطئه‎های خود انقلاب را از بین ببرند که باید بگوییم زهی خیال باطل، زیرا ما در مسیر تداوم انقلاب ایستاده‎ایم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد: رئیس سازمان سیا عنوان کرده است " در انتخابات 96 با دو قطبی کردن این انتخابات سکوی پرشی برای خود مهیا و انقلاب‎گری را ختم نماید" اما ما همین جا به همه دشمنان اعلام می‎کنیم که انقلاب‎گری ویژگی اصلی ماست و مردم پای آرمان‎های خود ایستاده‎اند.

کریمی اول گفت: هدف این رزمایش نشان دادن روحیه اقتدار، استقلال و انقلاب‎گری به جهان است و اینکه نظام ما بدون انقلاب و انقلاب‎گری معنا و مفهومی ندارد و با مفهوم انقلاب و انقلاب‎گری خار چشم دشمن است.

وی اظهار کرد: به گفته کارشناسان آمریکا، مرکز ثقل انقلاب و نظام‎ مقام معظم رهبری و محور حرکت نظام سپاه است که اگر سپاه را از میدان خارج کنیم عملا ختم انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و می‎توانیم به ایران برگشته و حکومتی چون حکومت شاهنشاهی و عربستانی ایجاد کنیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: ما در مسیر تداوم انقلاب همچنان ایستاده‎ایم و دشمنان هرگز به آرزوی خود نخواهند رسید.

کریمی اول تصریح کرد: برخی از خناثان می‎گویند سپاه و بسیج نباید در مسائل سیاسی دخالت کنند، مگر سپاه تنها برای کشته شدن و کمک در بحران طبیعی است؟ 

وی ادامه داد: این ساده‎اندیشی یک دیدگاه ضد انقلابی است و سپاه و بسیج در مسیر تداوم انقلاب حاضر هستند تا جان خود را فدا کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما طرفدار اصول انقلابی هستیم و در هر صحنه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و غیره که نیاز باشد حضور خواهیم داشت.

کریمی اول تاکید کرد: همه دشمنان و افرادی که دل در گرو غرب دارند بدانند، همه نیروهای با ارزشی سپاه و بسیج پای آرمان‌ها ایستاده‌اند و با این ترفندها از میدان سیاسی خارج نخواهند شد.

وی اظهار داشت: هیچ قدرتی حتی قدرتی بزرگتر از آمریکا اجازه تعرض به انقلاب اسلامی را نخواهد داشت زیرا آحاد ملت ایران و نیروهای بسیج و سپاه آماده دفاع از کشور هستند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمنان نگاهشان این است که افراد انقلابی نباید در عرصه انتخابات وارد شوند زیرا نماد تحریم و فشار اقتصادی به ملت خواهند بود و افرادی باید در انتخابات ورود کنند که طرفدار غرب و وارد مذاکره شوند.

وی افزود: ما در مسیر انقلاب آماده‎ایم و در محاصره نظامی فرزند عاشورا و در محاصره اقتصادی فرزند رمضان هستیم و ما مطیع امر رهبر و راه شهدا و در جهت آرمان‎های انقلاب در مقابل بیگانگان ثابت قدم ایستاده‎ایم.

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: این رزمایش عظمت، عزت و بندگی و دارایی ملت ایران است.

وی افزود: در روز نخست ماه شعبان شاخه‎های درخت طوبی خود را به دنیا نزدیک کرده تا مردم به این شاخه‎ها تمسک جویند.

وی تصریح کرد: این رزمایش تعبیر خوبی با این شاخه‎ها دارد و امیدواریم در روز نخست ماه شعبان بهترین شاخه‎ها دفاع از انقلاب، نظام و احیاء اسلام باشد.

حجت الاسلام ترابی گفت: این رزمایش ما را برای یک حضور پرشکوه با انتخاب اصلح چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه شوراهای شهر و روستا آماده می‎کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها