خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سرپل ذهاب گفت: امروز بازی‌دراز خوشحال است و به خاطر حضور این تعداد زائران شهدا به خود می‌بالد.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۶۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، سرهنگ مسعود قنبری در مراسم افتتاحیه راهیان نور کشور که پس از صعود۲۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز و در محل یادمان شهدای بازی دراز شهرستان سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: همه ما سرباز ولایتیم.

وی با تقدیر از اکیپ‌های خدمات رسان برای میزبانی شرکت‌کنندگان در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز افزود: امروز بازی‌دراز خوشحال است. چرا که آنزمان که عزیزان ما از نیروهای ارتش تا سپاه و بسیج، در این ارتفاعات سینه را  آماج گلوله‌های دشمنان کردند و این ارتفاعات شاهد جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان عزیز ما بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سرپل ذهاب تاکید کرد: امروز بازی‌دراز به خودش می‌بالد که این تعداد زائر به احترام شهدای بازی دراز در این ارتفاعات حضور دارند و ما نیز به واسطه این نعمتی که خدا به ما داده است خدا را شاکر و شکرگذار هستیم.

وی اشاره‌ای نیز به افتتاحیه راهیان نور کشور داشت و گفت: امروز افتتاحیه راهیان نور کشور است که تصمیم گرفته شد با سالگرد عملیات بازی دراز کلید بخورد.

سرهنگ قنبری در پایان خاطرنشان کرد: از این بابت هم در استان کرمانشاه و مخصوصا در شهرستان مشهد مظلومان فاتح (سرپل ذهاب) خداوند را بابت این موهبت شاکریم و از مسئولینی که امروز را افتتاحیه راهیان نور قرار دادند تقدیر می‌کنیم.

ارسال نظرات