خبرهای داغ:
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
حاتمیان گفت: مردم بر همان اساس روال سنتی قدیم در سفره های خانه شان گوشت مرغ و گوسفند مصرف می کردند بعد از نوسانات قیمت گوشت و تبلیغات سوء در خصوص گوشت این میزان کاهش یافت.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۶۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
عبدالله حاتمیان، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به کاهش مصرف سرانه گوشت قرمز و مرغ در کشور گفت: با توجه به گرانی هایی که در دولت ایجاد شد مردم نوع سبد خرید خانوار را تغییر دادند.

وی با اشاره به تغییر ذائقه مردم و کاهش خرید گوشت عنوان کرد: تغذیه به مراتب در کشور افت و به سمت مصرف کمتر گوشت سوق پیدا کرد از طرفی ثروتمندان به سمت مصرف غذاهای فست فودی و... و خانواد های معمولی مصرف را کمتر کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که کاهش دوباره قیمت گوشت کار مشکلی است، تصریح کرد وقتی بازار با افزایش قیمت مواجه شد برگشت به فضای قبل کار بسیار دشواری است در خصوص گوشت گوسفندی و مرغ همین اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: مردم بر همان اساس روال سنتی قدیم در سفره های خانه شان گوشت مرغ و گوسفند مصرف می کردند بعد از نوسانات قیمت گوشت و تبلیغات سوء در خصوص گوشت این میزان کاهش یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها