مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر بیان داشت: اگر می خواهیم کشوری با اقتدار داشته باشیم وظیفه ماست با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی، انقلاب مان را بیمه و دشمنان مان را مأیوس و ناامید نماییم.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۴۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا چهکندی نژاد، در نشست روشنگری بصیرتی در محل روستای تل اباد شهرستان کاشمر در جمع بسیجیان و عموم مردم اظهار داشت: انقلاب ما در بین تمامی انقلاب ها مقام و ارزش و دوامش بیشتر است؛ آن هم مرهون تلاش و مجاهدت و ایثارگری ها و اتحاد و همدلی شما مردم غیور و تحت زعامت مقام معظم رهبری است.
 
وی گفت: مردم پایبند به انقلاب و ارزش های آن هستند. ما در گوشه و کنار می بینیم، علی رغم اینکه دشمن سعی دارد ما را از فرهنگ اصیل اسلام باز دارد اما به حول قوه الهی نتوانسته به هدف و نتیجه ای که در سر دارد برسد و نخواهد رسید.
 
چهکندی‌نژاد افزود: دشمنان این نظام فکر کرده اند که با تحریم ها، سخت کردن زندگی مردم و فشارهای اقتصادی می‌توانند به هدف خود برسند ولی ما مثل گذشته با اتحاد و همدلی و مطابق کلام مقام معظم رهبری با اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نمی گذاریم دشمنان به هیچ نتیجه ای برسند. 
 
وی خاطرنشان کر:  اقتصاد مقاومتی یعنی ما به جایی برسیم که هرچه تحریم کنند به جایی نرسند. مثل الان که ما به یک اقتدار کامل رسیده ایم و دشمن جرأت حمله نظامی به ما را ندارد، در اقتصاد هم باید ان شاء الله به مرحله ای برسیم و مثل تجهیزات نظامی حرفی برای گفتن داشته باشیم.
 
وی در ادامه ابراز داشت: همه اینها به مردم برنمی‌گردد بلکه اینها به مسئولین هم مربوط است. ما نقاط قوت و ضعف هم داریم. نقاط قوت اینکه هرکجا مسئولین کشور از بالاترین رده تا یک دهیار روستا انقلابی بودند و روحیه انقلابی داشتند و درون نگر بودند و نمی گفتند همه مشکلات در گرو آن طرف مرز هاست، ما پیروز میدان بودیم.
 
چهکندی نژاد ادامه داد: حالا اگر می خواهیم کشوری با اقتدار داشته باشیم وظیفه ماست با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی، انقلاب مان را بیمه و دشمنان مان را مأیوس و نا امید نماییم و کسی را انتخاب کنیم که دلسوز این نظام و انقلاب باشد و از روی احساسات و حزب و قوم گرایی رأی ندهیم.
 
وی ملاک تشخیص فرد اصلح به نقل از حدیث امام صادق (ع) را اینگونه بیان کرد: عادل، صادق، دین شناس و با تقوا باشد. ان شاءالله که بتوانیم کشوری مقتدر داشته و فردای قیامت مدیون خون شهدا و امام شهدا نباشیم.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها