خبرهای داغ:
عضو سابق هیأت نظارت بر انتخابات اصفهان گفت: انتخابات سمبل انقلاب و پایه های انقلاب اسلامی، بعثت است و زیربنای بعثت تحول انسانی است.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۴۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام سید احمد محی‌الدین میرمرشدی شامگاه چهارشنبه، در نشست بصیرت افزایی بانوان با موضوع انتخابات پیش رو که در مسجد انقلاب اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بعثت یک انقلاب درونی و انقلاب درونی موجب انقلاب بیرونی و اجتماعی است.
وی افزود: کسانی که در مسیر انقلاب درونی قرار می گیرند خواهند توانست بر عالم هستی اثر بگذارند و بنابراین هر تحول بزرگ اجتماعی مرهون انقلاب درونی انسان ها است که نظیر آن انقلاب اسلامی ایران است.
عضو سابق هیئت نظارت بر انتخابات اصفهان با بیان اینکه تا تحول درونی در انسان ها به وجود تحول اجتماعی به وجود نخواهد آمد، نمونه این تحولات را پیروزی مردم در برابر رژیم ستمشاهی و وقوع انقلاب اسلامی و نیز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: هر چه انسان در محیطی انقلابی تر رشد کند انقلابی تر خواهد بود و از این رو نسل های پس از پیروزی انقلاب نیز انقلابی تر هستند.
وی با اشاره به حضور مردم انقلابی در پای صندوق های رای گفت: میانگین حضور مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پای صندوق های رای بیش از 60 درصد بوده که نشان می دهد انقلاب اسلامی زمین نخورده، انقلابی ها کم نشده، انقلابی گری نمرده، بعثت زنده است و آثار آن پا برجا است.
حجت‌الاسلام میرمرشدی ادامه داد: همه تحلیل های تحلیلگران دنیا به دلیل حضور مردم ایران در صحنه دچار ناهماهنگی شده است چرا که انتخابات های ما در متن انقلاب اجرا شده و تحول آفرین هستند.
وی با اشاره به ثبت نام یک هزار و 636 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری سال جاری گفت: بازتاب حضور این افراد برای شرکت در رقابت سیاسی انتخابات ریاست جمهوری که از دختر سه ساله تا پیرمرد نود ساله را شامل می شود، این است که انقلاب اسلامی به همه انسان ها جرات داده تا برای چنین مقام و موقعیتی ثبت نام کنند.
عضو سابق هیئت نظارت اصفهان با بیان اینکه حدود 240 هزار نفر کاندیدای شورای اسلامی شهرهای کشور شده اند، ابراز کرد: انقلاب به این افراد جرات داده تا بگویند ما لایق هستیم که به عمران و آبادانی شهرمان بپردازیم.
وی اضافه کرد: انتخابات سمبل انقلاب و پایه های انقلاب بعثت است و زیربنای بعثت تحول انسانی استو لذا باید افرادی بر مسند انقلاب بنشینند که بتوانند پرچم انقلاب را بالا ببرند و روح انقلابی گری را توسعه دهند.
حجت‌الاسلام میرمرشدی با اشاره به انتخابات های گذشته و اصل انتخاب اصلح، تاکید کرد: هر کس منتخب مردم باشد اشکالی ندارد چرا که هیچگاه راه انقلاب در کشور متوقف نخواهد شد، بلکه با انتخاب برخی افراد ناشایست تنها از سرعت مانور انقلاب و پرورش نیروهای انقلابی کاسته شده و زحمت انقلاب زیاد می شود اما به اصل انقلاب ضربه ای وارد نخواهد شد.
وی با اشاره به دوران اصلاحات در کشور گفت: برخی افراد در آن دوره، در راس امور و جاسوس دشمن بودند و یا بعدها وارد جاسوسخانه های دشمن شدند و اهانت هایی را به ائمه معصومین کردند و یا حتی حوادث کوی دانشگاه را به وجود آوردند اما با این همه نه تنها انقلاب دچار افت نشد بلکه تقویت و به سایر نقاط جهان نیز صادر شد.
عضو سابق هیئت نظارت اصفهان با اشاره به فتنه سال 88 اذعان کرد: با همه این حوادث انقلاب ثابت ماند و امروز می بینیم که حلب سوریه آزاد شد، داعشی ها از عراق و سوریه رانده شدند، شش میلیون بسیجی در عراق و دو میلیون بسیجی در سوریه رشد کردند، بنابراین انقلاب راه خود را ادامه خواهد داد و برای آن اتفاقی نخواهد افتاد.
وی با بیان اینکه کم کم وارد دهه 50 انقلاب اسلامی ایران می شویم، تصریح کرد: این بدان معنا است که ما به بلوغ انقلابی رسیده ایم و توانی بیش از آنچه که در 40 سال پیش از آن برخوردار بودیم، داریم.
حجت‌الاسلام میرمرشدی با بیان اینکه برخی افراد که خودشان تزلزل دارند، گمان می کنند سایرین نیز متزلزل هستند اما این گمانی اشتباه است، تاکید کرد: تصور نشود که مردم در پای صندوق های رای حضور نخواهند یافت بلکه مطمئن هستیم امسال انتخابات بسیار پرشورتر از سال 92 برگزار خواهد بود و بیش از 40 میلیون ایرانی در این حماسه شرکت می کنند اما تکلیف را نباید فراموش کرد.
وی با اشاره به نقش زنان در این حماسه، گفت: زنان نقش بسیار تعیین کننده ای دارند چرا که آن ها می توانند خود، خانواده و بستگان را برای به حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.
عضو سابق هیئت نظارت اصفهان با اشاره به کاستی های موجود، گفت: با فرض اینکه در این انقلاب هیچ عمران و آبادانی انجام نشده، همین که انقلاب باعث شده نام امیرالمومنین از مأذنه های مساجد به گوش برسد و در بین مردم جهان پرچم امام علی (ع) بالا رود کافی است؛ هر چند رشد علمی، اقتصادی و … که در انقلاب اسلامی ایران به وجود آمده بیش از بسیاری از کشورهای جهان است.
وی تاکید کرد: رشد فکری مردم باعث شده تا توقعاتشان نیز بالا برود که به جا هم هست و مردم ما به این رشد راضی نمی شوند، یک روز از بی سوادی ناراحت بودند و حالا از بیکاری لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها و امروز نیز هر کسی را به عنوان رئیس جمهور خود نمی پسندند.
حجت‌الاسلام میرمرشدی در ادامه با اشاره به تایید صلاحیت شش نامزد ریاست جمهوری گفت: همه این افراد انسان های خوبی هستند، اما به نظر من از بین این افراد حجت الااسلام رئیسی خیرالموجودین است.
وی با اشاره به سوابق اجرایی نماینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: برخی شبهه وارد کرده اند که حجت الاسلام رئیسی آیت الله قتل عام است، در پاسخ به آن ها باید گفت که این قتل عام که در دهه 60 اتفاق افتاد از سوی منافقان و سازمان شیطانی مجاهدین خلق انجام شد و ارتباطی به حجت الاسلام رئیسی نداشته است؛ در آن زمان منافقین جنایاتی را کردند که داعش انجام نداده و به عبارتی منافقین پدر داعش بوده است.
عضو سابق هیئت نظارت اصفهان با اشاره به جنایات منافقین گفت: منافقین زنان را مجبور می کردند که فرزندان خود و همسر خود را رها کنند تا با آن ها همکاری کنند آن ها حتی به خودشان نیز رحم نکردند، منافقین جلوی در دبیرستان دخترانه دختران را به رگبار کشیدند و در جنایتی دیگر با موزائیک سر پسران را از تن جدا می کردند؛ آن ها 17 هزار نفر را قتل عام کردند و مظهر پلیدی هستند.
وی ادامه داد: منافقین به صدام کمک کردند و بنی صدر را با لباس زنانه از کشور فراری دادند، آن ها بسیاری از رزمندگان اسلام را در جنگ شهید کردند و حالا عده ای در کشور برای منافقین دلسوزی می کنند.
حجت‌الاسلام میرمرشدی گفت: خبر دارید که موسوی خوئینی ها رئیس اصلاحات فعلی در آن زمان دادستان کل کشور بوده، موسوی اردبیلی در آن زمان رئیس شورای عالی قضایی بوده، موسوی بجنوردی پدر خانم سید حسن خمینی جزء محور قضایی بوده و آقای شوشتری که الان مشاور آقای روحانی است رئیس زندان ها بوده، آقای پورمحمدی وزیر دادگستری فعلی نیز از عناصر اطلاعات آن زمان بوده، چه شد که آقای رئیسی آیت الله قتل عام شد و این افراد که سران اصلاح طلبان هستند، بی گناهند؟ معلوم است که حساب کتابی در کار است؛ در حالی که در ان زمان حجت الاسلام رئیسی تنها دادستان تهران بوده است.
وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام رئیسی جزء تحریم های آمریکا نیز هست، گفت: اگر رئیس جمهور شود تحریم ها از وی برداشته خواهد شد و همین که آقای رئیسی تحریم شده مهر تاییدی بر پیشانی اوست، به علاوه اینکه همسر ایشان جزء زنان فرهیخته، نویسنده، دختر آیت الله علم الهدی و عضو هیئت علمی دانشگاه و به طور کلی زنی است که در شان یک رئیس جمهور است.
عضو سابق هیئت نظارت اصفهان گفت: دشمنان نظام اعتقاد دارند که حجت الاسلام رئیسی رهبر آینده ایران است و این نشان دهنده قابلیت های ویژه ایشان است و گاه نیز می گویند که آقای رئیسی کاندیدای نظام است یعنی کسانی که نظام را قبول ندارند به ایشان رای دهند در حالی که همه نامزدها کاندیدای نظام هستند.
وی از دیگر امتیازات این کاندیدا را پاک دست بودن و مبارزه با فساد در جامعه دانست و افزود: بسیاری از مفسدان فی الارض توسط ایشان مجازات شدند و دیگر اینکه آقای رئیسی در خانواده ای فقیر رشد کرده و در هر پستی که قرار داشته به شایستگی عمل کرده است.
حجت‌الاسلام میرمرشدی تاکید کرد: رهبر انقلاب می توانستند با نامزد شدن ایشان تولیت آستان قدس را از عهده ایشان خارج کنند اما این کار را نکردند و این خود گویای شایستگی این کاندیدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها