خبرهای داغ:
جلسه نهضت روشنگری با همکاری حوزه امام سجاد و پایگاه شهید مدنی ناحيه نجف آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۲۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛جلسه نهضت روشنگری با حضور استاد سید جلال حسینی از كارشناسان سیاسی استان اصفهان با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام)، مجموع نمایندگی حوزه4 و پایگاه شهید مدنی و مردم ولایی و نمازگزار و بسیجیان در محل مصلای نماز جمعه یزدانشهر به همراه نمازمغرب و عشاء برگزارشد.

سید جلال حسینی کارشناس ارشد علوم سیاسی با اشاره به انتخابات پیش رو وگریزی بر تاریخ در انتخابات نادرست و عواقب آن گفت ما نمیتوانیم اشتباه کنیم واز رهبری انتظار معجزه داشته باشیم.

وی با اشاره به ویژگی های شاخص افراد برای انتخاب از نگاه رهبری مهمترین واولین دغدغه ی کنونی کشور را بیکاری وفاصله ی طبقاتی را از مواردمهم مشکلات کنونی برشمرده و گفت:نوع انتخاب، فساد و طبقه ی طبهکار علت ومعلول هایی هستند که جامعه را به انحطاط می کشاند.

جلال حسینی درادامه به تفکرهای سیاسی حاکم موجودبر جامعه در بین سیاسیون گریزی زده وگفت: تجربه،رهنمودهای امام و رهبری و عقاید وافکار استکبار همگی معیارهای برای سنجش نوع تفکرات حاکم بر سیاسیون به شمار میرود.

وی با اشاره به روش استعمار گرایانه مبتنی بر مادیات ، وروش امام راحل و رهبری مبتنی بر قرآن و عترت و با تاکید برمصادیق الهی ولزوم تبعیت از آن گفت:امروزه اندیشه ی مقاومت واعتقاد به آرمانهای انقلاب و انقلابیگری سبب عزت وپیشرفت ما ونوع انتخابات ناصحیح سبب ایجاد مشکلات شده است.

حسینی در پایان سخنان خود شاخصه های انقلابی گری از دید رهبری را بیان ولزوم پایبندی به این شاخص ها را امری ضروری دانستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها