خبرهای داغ:
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیت‌الله احمدی استاد علوم اسلامی فرزند برومند ملایر ستاره‌ای درخشان در آسمان تاریک بشریت است و استاد زبان انگلیسی در حوزه علمیه که توان ترجمه کتب علمی مختلف را دارد.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۱۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی حسینی امشب در سومین اردیبهشت مفاخر همدان با موضوع نکوداشت آیت‌الله دکتر «احمد احمدی» با بیان اینکه سرزمین همدان، سرزمین دانایان است، اظهار داشت: درگذشته بزرگانی همچون بوعلی سینا، میرسید علی همدانی، سید جمال‌الدین اسدآبادی و دانشمندانی دیگر در همدان حضور داشته و در عصر حاضر نیز آیت‌الله احمد احمدی، استاد فلسفه و عالم به علم زمانه، ستاره فروزان در جهان تاریخ بشر است.

وی با اشاره به اینکه بزرگانی چون آیت‌الله احمدی پیوند نسل گذشته و نسل حاضر هستند، بیان کرد: نسل جدید در قبال این بزرگان وظیفه سنگینی را برعهده دارند.

حسینی با اشاره به اینکه نسل جدید باید اثبات کند که این مثنوی ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این وظیفه سنگین بر روی دوش دانشجوها و اساتید است.

معاون وزیر و فرهنگ ارشاد اسلامی، اظهار داشت: آیت‌الله احمدی استاد علوم اسلامی فرزند برومند ملایر ستاره‌ای درخشان در آسمان تاریک بشریت است و استاد زبان انگلیسی در حوزه علمیه که توان ترجمه کتب علمی مختلف را دارد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله احمدی از سال 62 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند، گفت: آیت‌الله احمدی موسس دانشگاه تربیت مدرس است و در جهانی که مکارم اخلاقی کمرنگ و کم‌سو می‌شود دانشجویان زیادی در حوزه و دانشگاه توسط این عالم تربیت‌ شده‌اند.

نماینده سابق مردم همدان در مجلس نیز در مراسم نکوداشت آیت‌الله احمدی، اظهار داشت: 2 هزار جلد کتاب دانشگاهی توسط آیت‌الله احمدی به انتشار رسید که این کتاب‌ها در کشورهای فارسی‌ زبان و اروپایی مورد مطالعه قرار می‌گیرند.

کاظم اکرمی با اشاره به اینکه آیت‌الله احمدی مبانی تغییر نظام آموزش‌و پرورش را از قرآن به دست آورد، افزود: هدف از تغییر نظام آموزش تربیت افراد مسلمان و میهن‌ دوست بود.

وی تصریح کرد: آیت‌الله احمدی در صدور انقلاب اسلامی با تشکیلات مختصر و مفید یک‌تنه کمک‌های بسیار شایسته به جهان اسلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات