مراسم معارفه مسئول سازمان مردم نهاد مجمع عالی رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهلران با حضور جمعی از مسئولان و مردم در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۱۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در این نشست به فیوضات ماه رجب و رمضان اشاره نمود و اظهار کرد: ماه رجب مقدمه ماه‌های شعبان و رمضان است و انسان باید با تقوای الهی و طهارت نفس خود را در این ماه برای ورود به ماه میهمانی خدا، رمضان آماده کند.

وی بر اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: اهمیت امر به معروف و نهی از منکرات بر کسی پوشیده نیست و باید در این راستا اقداماتی جهت فرهنگ سازی این فریضه مهم انجام شود.

امام جمعه دهلران ادامه داد: اماکن و اصناف باید درخصوص موضوع امر به معروف بیش از پیش تلاش کنند تا از بروز برخی از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

وی گفت: رسانه ها و شبکه های مجازی را باید مدیریت و هدایت کرد تا بتوانیم مسیرهای آن ها را مدیریت کرده تا به بیراهه نروند.

حجت الاسلام موسوی بیان نمود: در برگزاری جلسات و نشست ها نباید به شعارها، گفته ها و آمارها بسنده کرد، بلکه باید نسخه واقعی و حلال را برای مردم پیچید.

وی در پایان گفت: زمانی که جوانی را از چیزی منع میکنیم، باید راه کار مناسبی وجود داشته باشد و جایگزینی برای آن داشته باشیم.

در پایان این مراسم اسماعیل کرمی از پاسداران بازنشسته سپاه دهلران بعنوان مسئول رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهلران معرفی شد.

ارسال نظرات