خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خط شهادت و دفاع از انقلاب از اول تا امروز و آینده تداوم دارد و به همبن دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند آینده را روشن و درخشان می‌بینم.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۱۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور لحظاتی پیش در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات غرورآفرین و حماسه‌ساز بازی‌دراز که در بقعه احمدبن اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: خط شهادت و دفاع از انقلاب از اول تا امروز و تا آینده تداوم دارد و به همبن دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند آینده را روشن و درخشان می‌بینم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این فرمایش مقام معظم رهبری آیا به‌دلیل عملکردی است که برخی مدیران دارند؟ نه، بلکه نگاه عمیق ایشان به کسانی است که پای دفاع ایستاده‌اند.

این فرمانده ارشد نظامی با تصریح بر اینکه دشمن امروز کم نشده و علاوه بر جنگ سخت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... نیز وارد نبرد با ما شده و جنگ امروز ما با دشمن بیشتر و پیچیده‌تر شده است که جوانان و مردم ایران اسلامی سره را از ناسره به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به اینکه هر جا ایستادگی بود، برکت خدا هم در گرو همان ایستادگی بود، تاکید کرد: مگر می‌شود مردم بی‌بصیرت و سرحوش آرامش داشته باشند؟ آرامش در گرو ایستادگی است.

ارسال نظرات