خبرهای داغ:
در دیدار معاون سپاه انصارالرضا(ع) با مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی تاکید شد

گسترش فعالیت‌های مشترک فرهنگی سپاه با اداره‌کل اوقاف

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی رسالت بزرگ سازمان اوقاف را کار فرهنگی دانست و گفت: سپاه و اوقاف باید فعالیت‌های فرهنگی مشترکی را دنبال کنند.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۸۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ اسماعیلی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید این مجموعه، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که مدیر انقلابی و بسیجی برای مجموعه اوقاف استان منصوب شده است، ضمن اینکه مدیرکل سابق نیز فردی جهادی و انقلابی بود.
 
وی بر تعالی و افزایش همکاری‌های دو نهاد اوقاف و سپاه تأکید کرد و افزود: این دو مجموعه باید بیش از گذشته فعالیت‌های خود را جهت خدمت به مردم گسترش دهند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی سازمان بسیج مستضعفین را یکی از زیرمجموعه‌های سپاه و متشکل از خیل عظیم بسیجیان و بزرگترین سازمان مردمی در کشور دانست و ادامه داد: این سازمان مأموریت‌های بصیرتی و فرهنگی بردوش دارد.
 
اسماعیلی بیان داشت: سپاه و بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره در کنار استقبال پرشور مردم، حضور داشته و دارند.
 
وی تصریح کرد: وفاداری مردم خراسان جنوبی به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در عین محرومیت و خشکسالی‌های 18 ساله که مشکلات عدیده‌ای را ایجاد نموده است، بسیار بالا می‌باشد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مردم با سازمان اوقاف همکاری دارند که از آن جمله می‌توان به کشاورزان اشاره کرد بنابراین انتظار می‌رود سازمان اوقاف تا جایی که امکان دارد به روستاییان کمک کند.
 
اسماعیلی رسالت بزرگ سازمان اوقاف را کار فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: سپاه و اوقاف باید فعالیت‌های فرهنگی مشترکی را دنبال کنند.
 
وی ضمن تأکید بر اهمیت توجه به اماکن متبرکه استان، گفت: رویکرد مسجدمحوری از رویکردهای جدید ریاست سازمان بسیج مستضعفین است که سازمان اوقاف نیز می‌تواند در این رویکرد برنامه و طرح مشترک ارائه دهد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت اثربخشی مساجد در کشور اسلامی ایران، بیان داشت: مسئولیت کمیته اماکن مذهبی  عشایری باید برعهده مدیرکل اوقاف و امور خیریه قرار گیرد.
 
اسماعیلی با اشاره به ظرفیت بسیج طلاب و روحانیون، گفت: از این ظرفیت می‌توان با مشارکت اداره‌کل اوقاف در احیای مساجد محروم و مرزی استان بهره جست.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین نوفرستی نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار بر رسیدگی به امور وقفیات و شرعی بودن آن تأکید کرد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز گفت: مجموعه اوقاف در استان روحیه بسیجی داشته و از این به بعد نیز این روحیه را حفظ خواهد کرد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین منصور هاشمی سرداران سپاه را یادگاران جبهه جنگ دانست و یادآور شد: ما به شهدا و جمهوری اسلامی بدهکار هستیم و از توان خود برای کار جهادی و فرهنگی بهره خواهیم گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار