حضور گسترده در انتخابات جواب محکمی بر دهان دشمنان نظام ست

کد خبر: ۸۸۵۲۳۶۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علرضا باباشاهی در مراسم جشن مبعث پیامبر در شهرستان سقز ضمن گرامیداشت این ایام پیشاپیش اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.


نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه خانواده ها سیره نبوی را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند، اضافه کرد: احترام متقابل زن و شوهر از لازمه های یک زندگی موفق می باشد.


وی افزود: شیوه های تربیتی پیامبر اکرم به ویژه در سیره خانوادگی و اصول همسرداری ایشان می تواند سعادت خانواده ها را تضمین کند.


حجت الاسلام باباشاهی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک نهاد انقلابی و ولایت مدار دانست و افزود: این نهاد در راستای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن در مقابل هجمه های همه جانبه دشمنان قسم خورده این نظام و ملت ایستادگی کند.


او با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده این نظام از هر دری برای ضربه زدن به این ملت تلاش خواهند کر، اضافه کرد: انتخابات اخیر یکی از این درهاست که دشمن از طریق آن درصدد نفوذ می باشد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان، طرفداری و حمایت نیروهای مسلح از فرد و قشر خاصی را ممنوع و خلاف قانون برشمرد و گفت: مقوله افشاگری و بر ملا کردن توطئه های دشمنان قسم خورده این نظام برای همه امری واجب و متفاوت با بحث دخالت است.


حجت الاسلام باباشاهی مهمترین اصل در انتخابات را حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح دانست و تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات‌های گذشته سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی بود و ان‌شا‌ءالله در این دوره از انتخابات هم مردم حضوری حداکثری و حماسی دارند.

ارسال نظرات