برگزاری حلقه صالحین با موضوع بصیرت در انتخابات در ناحیه قرچک‌

خبرگزاری بسیج: نشست بصیرتی از سوی بسیج دانش آموزی شهیده طاهره هاشمی ناحیه قرچک‌ در مقبره الشهدای گمنام این شهرستان، برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۵۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

 به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج؛ در این نشست، خانم رناسی مربی حلقه های صالحین حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه قرچک به تشریح کودتاها٬ توطئه ها و ‌فتنه هایی که در طول تاریخ در کشورهای مختلف از جمله ایران صورت گرفته پرداخت و گفت: انگلیس، آمریکا و اسرائیل در همه این توطئه ها نقش داشته اند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون شاهد فتنه ها و توطئه های زیادی در کشورمان بوده ایم.

رناسی، گفت: بهترین راه برای درک درست دلیل این دشمنی ها مراجعه به سخن خداوند است که در چندین آیه از قرآن واقعیت، دلیل و هدف این توطئه ها و کینه ها را فاش و به خوبی بیان می کند.

وی با تبیین اهداف دشمنان از انجام توطئه ها و فتنه ها در کشورها، این موضوع را در دانش آموزان به بحث گذاشت و خاطر نشان کرد: آیات قرآن در مورد اهداف و برنامه های کافران به روشنی مطالب مستندی ارائه کرده است.  

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور، به انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح از منظر مقام معظم رهبری پرداخت و در پایان سخنان خود به پرسش های دانش آموزان در زمینه انتخابات پاسخ داد.

 نویسنده خبر: فاطمه سیفی

ارسال نظرات