خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: جمنا با سازماندهی نیروهای انقلابی تلاش می کنند تا کشور را به دست یک انسان ارزشی و انقلابی بدهند تا شعار ما می توانیم را به عمل تبدیل کند.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۳۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، امام جمعه شهر ورزنه عصر امروز، در اجتماع باشکوه انقلابیون بخش بن رود به بعثت پیامبر اشاره و اظهار کرد: هدف اصلی بعثت انبیاء گسترش اخلاق فردی و اجتماعی، عبودیت و منع از تبعیت طاغوت بود و انبیاء برای رسیدن به این سه هدف عمده تشکیل حکومت و تاسیس دولت اسلامی می کردند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با اشاره به روایتی از امام علی(ع) اظهار کرد: امام می فرمایند بهترین افراد برای ریاست بر شما کسانی هستند که قویترین و عالمترین مردم باشد، مانند حضرت یوسف علیه السلام که با اعتماد به نفس کامل به عزیز مصر میگوید من را خزانه دار خود قرار بده چرا که هم قوی و هم عالم هستم.

وی با ذکر نتیجه از داستان قرآنی حضرت یوسف(ع) افزود: در یک دولت اسلامی بن بست وجود ندارد چرا که یوسف بن بست را با علم و توان خود شکست و ما هم در جامعه خود به یک خط شکن نیاز داریم تا دولتی صالح و کارآمد داشته باشد، دولتی که مانند یوسف امین بوده و بیت المال را با حقوق نجومی حیف و میل نکند.

امام جمعه شهر ورزنه به کسانیکه صلاحیت حکومت دارند اشاره و تصریح کرد: کسی صلاحیت حکومت دارد که  اسیر قدرت نباشد و از حب مقام بپرهیزد چرا که کسانیکه اسیر جاه و مقامند لاجرم برای رسیدن به مقام هم دروغ می گویند هم به دیگران باج می دهند.

وی افزود: اگر انتظار داریم خداوند برای ما تغییری ایجاد کند بدون اینکه اقدامی از طرف ما باشد سخت در اشتباهیم چون خداوند فرموده(ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم)

حجت الاسلام شامحمدی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: در روایات اسلامی وارد شده که هر کس شخصی را بر دیگران مسلط کند در حالیکه می داند قوی تر از او وجود دارد به خدا و پیامبر و مسلمانان خیانت کرده است، پس با قرار دادن این روایت در مقابل چشمان خود و ترس از خدا به شخص اصلح رای بدهیم و از پیروی هوی نفس برحذر باشیم.

*معلمی/ کشور را به دست فردی انقلابی دهیم

کارشناس مسائل سیاسی ضمن تبریک عید مبعث در سوالی که چرا در طول سه سال اخیر که دولت یازدهم سرکار آمده رهبر معظم انقلاب چند واژه را مرتب تکرار و بر آن تاکید می کنند، اظهار کرد: از زمانی که دولت یازدهم بر سر کار آمده رهبر انقلاب واژه هایی را بکار می برند و بر آن تاکید دارند که بیانگر نگاه اشتباه دولت به بیگانه است.

محمود معلمی به واژه نفوذ اشاره و افزود: نفوذ به قول شهید مطهری به دو شکل انجام می شود شکل اول دشمن شخصی را وارد نهاد ها می کند که هم جاسوسی کرده و هم محاسبات مسئولان را عوض کند که در این چند مدت از این افراد زیاد در بدنه دولت بوده اند و شکل دوم نفوذ که خطرناکتر از شکل اول است خودی هایی هستند که جذب اندیشه دشمن می شوند که در انقلاب زحمت کشیده و حتی در کنار حضرت امام (ره) هم بوده اند ولی الان جذب دشمن شده و همان حرفی را می زنند که دشمن می خواهد.

وی به واژه جهاد کبیر اشاره کرد و گفت: جهاد کبیر یعنی عدم تبعیت از دشمن که رهبر معظم انقلاب بر این واژه تاکید دارند و امروز مقام معظم رهبری به نامزد ها فرمودند که به مردم قول بدهید که ما برای حل مشکلات کشور به بیگانه نگاه نمی کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی به انقلابی گری واژه دیگری که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند اشاره و اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب مرتب بر انقلابی گری تاکید می کنند و می فرمایند انقلابی باشید، انقلابی بمانید و انقلابی فکر و عمل کنید چرا که هرجا پیشرفت وجود داشته و موفق بوده ایم بخاطر اینکه در راس مدیر انقلابی بر سرکار بوده است.

وی تصریح کرد: انقلابی به معنای تند و افراطی نیست، انقلابی کسی است که بگوید ما می توانیم روی پای خود باشیم و تکیه او بر دشمن نباشد.

معلمی ادامه داد: تاکید بر انقلابی گری بخاطر این است که امروز نگاه دولت به آمریکا و چند کشور اروپایی وجود دارد که این نگاه ها نه تنها کاری را حل نکرده و تاثیری نداشته بلکه وضعیت مردم بدتر شده است به گونه ای که آمار بیکاری افزایش یافته و به قول خود بانکی ها بانک ها در حال ورشکستگی هستند و واردات از کشورهای خارجی زیاد شده است.

وی با اشاره به برداشته شدن تحریم ها از زبان دولتی ها افزود: دائم می گویند تحریم ها برداشته شده ولی ما بیش از ۷۰ هواپیما داریم که بخاطر نبود یک قطعه در خط پرواز نیستند ولی به جای فروختن قطعه هواپیما به ما هواپیما می فروشند و باید سوال کرد که چرا چنین امر محقق شده است.

معلمی به پاسخ رئیس بوئینگ آمریکا در رابطه با سوال بالا، تاکید کرد: این سوال را رئیس بوئینگ آمریکا جواب داده است که با فروش هواپیما به ایران ۱۰۰هزار آمریکایی سرکار می روند، پس ما برای آمریکایی ها ایجاد شغل می کنیم در صورتی که ۶۵ درصد کارخانه های تولیدی ایران تعطیل شده و خیلی از کارگران و مردم بیکار شده اند این بخاطر نگاه به خارج از کشور و واردات بی حد و اندازه است که خود رئیس جمهور می گوید سالی ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار بیکار به کشور اضافه می شود.

وی به تعامل با جهان  اشاره و اظهار کرد: بعضی از مسئولان ارشد نظام می گویند بعضی ها مخالف ارتباط با جهان هستند در صورتی که کسی از تعامل با دنیا ناراحت نیست بلکه باید تعامل بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت باشد و نباید عزت ایران اسلامی از بین برود چنانچه باید بدانید دنیا فقط آمریکا و چند کشور اروپایی نیست.

*نگاه ما به اقتصاد کشور باید مقاومتی و درون زا باشد

کارشناس مربوطه به اقتصاد مقاومتی اشاره و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه ها درون زا باشد نه بیرون زا که در خارج از کشور برای ما تولید کنند بلکه انقلابی ها با شعار ما می توانیم و با نگاه به درون تلاش خواهند کرد تا مشکلات این کشور با ظرفیت های داخل مرتفع گردد چرا که در بسیار ی از مسائل صنعتی ایران اسلامی حرف اول را در دنیا می زند این بخاطر تفکر انقلابی و ما می توانیم است.

وی بیان کرد: بهترین راه برای رسیدن به یک انتخاب اصلح توجه و دقت کردن به بیانات رهبر معظم انقلاب است که با ملاک هایی که ایشان می فرمایند شخصی را انتخاب کنیم که با مدیریت انقلابی موجب پیشرفت کشور باشد و بدانیم که هر کسی را که دشمن از او حمایت می کند او جذب دشمن شده و هر کس که دشمنان با او مخالفت می کنند او شخصی است که برای کشور مفید است.

معلمی به تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی اشاره و افزود: بحمد الله با تشکیل این جبهه که با حرکت مردم و حضور دلسوزان و انقلابیون صورت گرفت با سازماندهی نیروهای انقلابی تلاش می کنند تا کشور را به دست یک انسان ارزشی و انقلابی بدهند تا شعار ما می توانیم را به عمل تبدیل کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها