کد خبر: ۸۸۵۲۲۹۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به بیانات بزرگانی همچون حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهید باهنر پیرامون شخصیت استاد شهید مطهری، گفت: این شهید بزرگوار، دانشمند و ایدئولوژیست متکی به متون اسلامی بدون گرایش به چپ و راست بود، که شجاعانه در برابر انحراف منافقین ایستاد و به معنای واقعی کلمه پاسدار اسلام بود.

وی، افزود: بمناسبت سالروز شهادت این شهید بزرگوار که بعنوان روز معلم برگزیده شده است، در سپاه نیز بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده تا با ترویج اندیشه های ناب این استاد بزرگ،‌از مقام والای مربیان پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی تجلیل گردد.

حجت الاسلام سرافراز، گفت: امسال هفته عقیدتی سیاسی با عنوان کلی" شهید مطهری؛ نماد تولید اندیشه اسلامی"، نامگذاری شده و روزشمار این هفته عبارتند از:

1) سه شنبه 12 اردیبهشت،‌با عنوان شهید مطهری؛ حرکت مؤمنانه و ولایی و اقتدار دینی و ملی

2) چهارشنبه 13 اردیبهشت، شهید مطهری؛ اشتغال و اقتدار دینی و ملی

3) پنج شنبه 14 اردیبهشت، شهید مطهری؛ گفتمان انقلابی و اقتدار دینی و ملی

4) جمعه 15 اردیبهشت؛ شهید مطهری؛ مشارکت عمومی و اقتدار دینی و ملی

5) شنبه 16 اردیبهشت؛ شهید مطهری؛ معلم، مسئولیت و هدایت انقلابی

6) یک شنبه 17 اردیبهشت؛ شهید مطهری؛ تولید داخلی و اقتدار دینی و ملی

7) دو شنبه 18 اردیبهشت؛ شهید مطهری؛ مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک و اقتدار دینی و ملی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: به همین مناسبت 1946 برنامه با 28عنوان ویژه هفته عقیدتی سیاسی در رده های مختلف بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری از 12 اردیبهشت آغاز و تا هجدهم این ماه اجرا می شود.

وی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، برگزاری همایش تجلیل از مقام شامخ علامه متفکر استاد مرتضی مطهری با عنوان حکمت مطهر، برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت اندیشه های استاد مطهر،‌زنگ سپاس معلم در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، محافل روشنگری، مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی،‌مسابقات ورزشی، نقاشی، خطاطی و وبلاگ نویسی، دیدار با خانواده مربیان و معلمان شهید، محافل انس با قرآن و ... از مهم ترین عناوین برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری است.

ارسال نظرات