خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

برگزاری 54 عنوان برنامه در هفته عقیدتی در سپاه استان همدان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) از برگزاری 54 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی در سپاه استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۸۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته عقیدتی اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از 12 اردیبهشت هم‏زمان با سالرزو شهادت شهید مطهری آغاز و تا 18 اردیبهشت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روز 12 اردیبهشت، روز عقیدتی سیاسی در سپاه نام‌گذاری شده است، گفت: 54 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی در سپاه استان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: از این میزان 42 برنامه در سطح سپاه و 12 برنامه در بسیج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنرانی‌ها و نشست‌های این هفته با محوریت شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برگزار می‌شود، گفت: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات و اینکه مردم باید حضوری گسترده، همه جانبه و هوشمندانه در این عرصه داشته باشند بعضاً سخنرانی ها و مباحث به سمت و سوی انتخابات کشیده خواهد شد.

گنجعلی در تشریح فعالیت‌ها و عملکرد معاونت عقدیتی سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) در سال 95 با عنوان اینکه 10 دوره امر به معروف ونهی از منکر برای پایوران با حضور 900 نفر برگزار شد، بیان داشت : علاوه بر این دوره های امر به معروف به صورت خانوادگی در مشهد به تعداد 10 و در شمال به تعداد 20 خانواده برگزار شد.

وی ابراز داشت: دوره های تربیت و تعالی و امر به معروف و نهی از منکر به صورت انفرادی نیز با حضور 160 نفر برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود : در اواخر سال 95 برای رابطین عقیدتی یک سیاست جدید اعمال کردیم و 22 خانواده در مرکز امامت شهرستان مشهد اقامت داده و یک دوره آموزشی تربیتی برای آنها برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: در سال جدید نیز 24 خانواده به مرکز امامت قم اعزام شدند که سازمان بسیج نیز بر روی این موضوع تاکید داشت و کار بسیار خوبی شکل گرفت به این نحو که استان همدان نسبت به دیگر استان‌ها در این موضوع برتر بود.

گنجعلی به برگزاری دوره تربیت و تعالی یک هفته‌ای برای 850 نفر از سربازان اشاره کرد و بیان داشت: در سال 95 100 درصد از سربازان در دوره آموزش یاری قرآن شرکت کردند.

وی در تشریح دیگر برنامه های معاونت عقدیتی سیاسی سال 95 به برگزاری کارگاه آموزش همسرگزینی به تعداد 120 نفر پایور اشاره و عنوان کرد : علاوه بر این به تعداد 80 نفر از مربیان عقیدتی به صورت دوره ای در کارگاه امربه معروف شرکت و مقالاتی نیز ارائه دادند که قابل توجه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تشکیل ستاد هفته عقیدتی سیاسی در تمام رده ها خبر داد و تاکید کرد: برگزاری نشست حکمت مطهر در سطح سپاه ، تیپ و نواحی به تعداد 12 نشست از برنامه های تدارک دیده در طی این هفته است.

وی در تشریح دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه استان ادامه داد: برگزاری 300 نشست سیاسی و بصیرتی در مجموع فرماندهان و مدیران، قدردانی از هادیان سیاسی که در سال 95 برترین عملکرد را داشتند، فراخوان مقاله با محوریت شعار سال درحوزه های مختلف، دیدار اعضای ستاد هفته عقیدتی با ائمه جمعه ، تقدیر از مربیان و فرماندهان قرانی و پاسدران نمونه و فضاسازی محیطی از دیگر برنامه های اجرییطی هفته به شمار می‌رود.

گنجعلی با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا از برنامه های تدارک دیده شده سازمان بسیج فرهنگیان، طلاب و دانش‌آموزی با شهدای همان قشر است، تصریح کرد: بسیج طلاب و روحانیون در طی این هفته نسبت به اعزام مبلغ به رده های مختلف اقدام خواهند کرد.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه های مهم هفته عقیدتی می توان به سخنرانی قبل از ظهر خطبه های نماز جمعه در 15 اردیبهشت، نشست های ویژه صالحین با محوریت شعار سال، برگزاری برنامه کوهپیمایی برای پایوران، سرکشی از خانواده شهدا و روحانیون عقیدتی ، سرکشی از خانواده شهدای مدافع حرم و برگزاری مسابقه در امتداد نور اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار