خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه شخصیت‌هایی چون آیت‌الله احمدی سرمایه های کشور هستند، گفت: ایشان از نظر اخلاق هم متخلق به اخلاق الهی و محمدی و تواضع و منش ایشان زبانزد خاص و عام است.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۷۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمد باقر برقراری در مراسم تجلیل از مقام آیت الله دکتر احمد احمدی بیان داشت: این مراسم تجلیل از معرفت و دانش است ما هر چقدر سرمایه های علمی خود را با افتخار معرفی کنیم، می توانیم قدری از مقام و منزلت علم را تجلیل کرده باشیم و حق علم و معرفت را ادا کرده باشیم.

وی افزود: کسانی که با زندگی نامه این فقیه و فیلسوف آشنا هستند به طور قطع نسبت به کسانی که آشنا نیستند بیشتر افتخار می کنند.

امام جمعه ملایر گفت: همچون گوهر گران مایه که اساتید توانمندی را ایشان در دوره دانش آموختگی و طلبگی به خود دیده است فقهای نامدار مثل مرحوم آیت الله بروجردی ،حضرت امام (ره)، آیت الله مرعشی نجفی و در عرصه فلسفه علامه بزرگوار طباطبایی را درک کرده است.

وی با بیان اینکه هر کسی می خواهد مراجع عظام را ببیند به این شخصیت نظاره کند، اظهار داشت: هر کسی می خواهد آن عارف عالم علامه طباطبایی را ببیند آیت‌الله دکتر احمدی را ببیند و هرکس می خواهد با فلسفه تطبیقی آشنا شود و با فلسفه دکانت وامثال ذلک آشنا شود پای علم این استاد فرزانه بنشیند.

برقراری با بیان اینکه از ایشان بیش از 40 مقاله علمی به یادگار مانده است، گفت: دانشگاه تربیت مدرس تهران و تربیت مدرس قم، یکی دیگر از یادگارهای این استاد فرزانه است.

وی با بیان اینکه ایشان پیش از انقلاب 10 جزء از قرآن کریم را به زبان انگلیسی ترجمه کرده است، افزود: ایشان به زبان های آلمانی، انگلیسی، اردو وعربی تسلط دارد.

امام جمعه ملایر گفت: این گونه شخصیت ها سرمایه های کشور است از نظر اخلاق هم متخلق به اخلاق الهی و محمدی است تواضع و منش ایشان زبانزد خاص و عام است.

وی ابراز داشت: ایشان کسی است که علم، معنویت، تواضع و مراسم تجلیل وی سرتا پا درس است و از خدا می خواهیم این گوهر گرانبها را به سلامت بدارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات