خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با بیان اینکه ما حدود 4 هزار دانشجو و دو دانشکده مصوب داریم، گفت: به همت نمایندگان مجلس و همکاران سایت جدیدالاحداث به سایت علوم پزشکی اختصاص پیدا خواهد کرد و این دانشگاه به عنوان قطب پیراپزشکی در استان تبدیل شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۶۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، دکتر عباس ملک حسینی در مراسم تجلیل از آیت الله احمدی بیان داشت: دانشگاه آزاد ملایر در سال 67 با یک رشته تاسیس شد و اکنون دارای 101 رشته است.

وی افزود: از این 101 رشته دو رشته دکتری است که از قوی‌ترین رشته ها در سطح کشور بوده و 38 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و مابقی در مقطع کارشناسی و کاردانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اشاره به دو سایت مجاز دانشگاهی گفت: سایت جدیدالاحداث ما 23هکتار است که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد سایت سما نیز امکانات خوب و مجزا دارد و امکانات یک دانشگاه استاندارد را دارا است.

وی افزود: ما حدود 4 هزار دانشجو و دو دانشکده مصوب داریم و به همت نمایندگان مجلس و همکاران سایت جدیدالاحداث به سایت علوم پزشکی اختصاص پیدا خواهد کرد؛ قرار شده این دانشگاه به عنوان قطب پیراپزشکی در استان تبدیل شود.

ملک حسینی با بیان اینکه 8 رشته برای این سایت به سازمان ارائه شده است، گفت: امیدواریم برای مهر ماه شاهد ورود دانشجو در رشته های پیراپزشکی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در دانشگاه آزاد واحد ملایر رشته های را ارائه می دهیم که بتواند گره ای از مشکلات مردم را حل کند و دانشگاه آزاد در حال حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات