خبرهای داغ:
همایش تجلیل از خادمین اعتکاف و معتکفین شهرستان آران و بیدگل با معرفی برگزیدگان مسابقات فرهنگی قرآنی این آیین معنوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۲۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل ، در این مراسم که با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، امام جمعه، خادمین و معتکفین شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، در بخش «خاطره نویسی» جشنواره مهمانی من با خدا، مریم حسینی از مسجد جامع سفیدشهر رتبه نخست را به دست آورد و جایزه سفر به مشهد مقدس را دریافت کرد.

برگزیدگان مسابقات فرهنگی قرآنی اعتکاف آران و بیدگل معرفی شدند

در بخش «نامه معتکف به پدر شهید در روز پدر» جشنواره مهمانی با خدا، اسما جهانفر از مسجد جامع قاضی به عنوان برگزیده انتخاب و هدیه سفر به مشهد مقدس به وی اهدا شد.

در بخش مسابقه فرهنگ قرآنی طرح با قرآن در زلال اعتکاف، ۱۹ شرکت کننده از بین یک هزار و بیست شرکت کننده انتخاب شدند که محمود خموشی و محمود بافنده از مسجد محقق، مهدیه اکبریان و ام البنین شاهمیرزایی از مسجد صاحب الزمان(عج)، زینب درب ریگی و شفیعه ساجدی از مسجد امام حسین(ع) نوش آباد، زهرا میرزائیان و فضه شکاری از مسجد امام حسین(ع) بازار و افسانه اقبالی و محمد اسلامی از مسجد الحسین(ع) ابوزیدآباد به عنوان برگزیدگان مسابقه به مشهد امام رضا(ع) اعزام خواهند شد.

محمد مهدی اختری از مسجد امامزاده عبدالله ابوزیدآباد(ع)، طیبه طالبی از مسجد جامع سفیدشهر، منسی میرزایی از مسجد ابوالفضل(ع) روستای یزدل، مصطفی شبستانی از مسجد جامع نوش آباد، مریم اکبری از مسجد صاحب الزمان(عج) حسین آباد کویر، مهناز قربانی از مسجد صاحب الزمان(عج) روستایکاغذی، میر محمد تقوایی از مسجد اعظم هلال بن علی(ع)، فاطمه زهرا صفری از مسجد جامع محمدآباد مرکزی، مریم یاوه از مسجد خواجه ابوزیدآباد و مائده زارع باقرآبادی از مسجد امام حسن عسکری(ع) علی آباد دیگر برگزیدگان این مسابقه بودند که به پابوسی امام رضا(ع) خواهند رفت.

همچنین ستاد اعتکاف شهرستان آران و بیدگل در این مراسم از ۱۸ تن از خادمین مساجد اعتکاف با اهدای لوح تقدیر و جایزه سفر به مشهد مقدس تقدیر کرد.

اجرای سرود ناشنوایان، سخنرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی و امام جمعه آران و بیدگل، ارائه گزارش اعتکاف توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی، پخش کلیپ اعتکاف و قرائت نامه ای به پدر شهید و خاطره گویی مریم حسینی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

یادآور می شود؛ نخستین همایش تجلیل از خادمین اعتکاف و معتکفین شهرستان آران و بیدگل همزمان با مبعث رسول اکرم(ص)، به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل در سالن اجتماعات کانون سردار شهید قاسم عربیان این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها