سرگرد باغبانی گفت:انتخابات و شرکت حداکثری مردم در این امر مهم سیاسی یکی از رازهای ماندگاری انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب های دیگر کشورها است.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۱۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی،مسئول سیاسی سپاه دشتی درجلسه بصیرتی سربازان با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با شکست در جنگ سخت پس از هشت سال دفاع جانانه ملت ایران به مقابله نرم روی آورده و در سالهای ۷۸ و ۸۸ نتایج این جنگ را با ایجاد فتنه و آشوب در داخل کشور ارزیابی کردند.

سرگردباغبانی در این نشست مطالبی در خصوص انتخابات بیان کرد و افزود: انتخابات و شرکت حداکثری مردم در این امر مهم سیاسی یکی از رازهای ماندگاری انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب های دیگر کشورها است.

سرگرد باغبانی افزود: در فتنه های ایجاد شده در کشور دشمن به دنبال عمود خیمه نظام یعنی ولایت فقیه و اسلام بود و با آزمودن مردم در این دو موضوع تلاش کرد درصد نفوذ و ضریب کار خود را محک بزند که به فضل الهی و بصیرت مردم شکست سنگینی خورد اما دست بردار نیستند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما در همه حال در حال فتنه و توطئه هستند و دست بردار از این امر نیستند تا ما را به سلطه پذیری از خود تسلیم کنند و به قلا از انقلاب باز گردانند.

وی ادامه داد: امروز بصیرت و تبعیت از ولایت مهمترین موضوع است چرا که ما در طول عصرها شاهد هستیم اگر بصیرت و ولایت مداری نباشد حتی اگر جزو اصحاب درجه اول سپاه اسلام باشی باز می لغزی و عاقبت به شر خواهی شد پس داشتن سابقه مبارزه و جانبازی و ایثار نمی تواند انسان را در لغزش ها محافظت کند و آنچه مهم است بصیرت و ولایتمداری است.

وی در ادامه اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و بسیجیان ۸ سال دفاع ذکر کرد و افزود: سردارانی همچون سردار همدانی با ایثار جان خود امنیت در طول سه دهه خدمت خود همیشه افتخار برای نظام و انقلاب بوده اند که باید نسل جوان به خصوص سربازان عزیز را با فرهنگ ایثار و سیره و زندگی آنها آشنا نمائیم.


وی بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی را نعمت ولایت و رهبری برشمرد و افزود: هرجا که نظام با مشکلی مواجه شده فرمایشات شیوای مقام معظم رهبری را هگشا و نقشه راه برای همه بوده است.


وی، در پایان افزود: بسیج سرباز ولایت و گوش به فرمان معظم له بوده و در پاسداری از ارزشهای والای اسلامی و شهدای گرانقدر از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها