حجت الاسلام کریمی با اشاره به رهنمودهاي امام راحل عظيم الشان و مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي(مد ظله العالي) در خصوص انتخاب اصلح گفت:آنچه براي نظام اسلامي در درجه اول اهميت دارد حضور حماسي مردم از هر طيف و سليقه پاي صندوق هاي راي مي باشد و بعد از آن انتخاب فرد شايسته براي مديريت كلان كشور.
کد خبر: ۸۸۵۲۱۴۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیچ از یزد ، "حجت الاسلام كريمي" مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در پايگاه آل ياسين حوزه سميه ناحیه ثارالله یزد ضمن تبريك به مناسبت عيد مبعث اين فرصت عظيم را براي هماهنگي جامعه اسلام با يكديگر در خصوص مبارزه با استكبار جهاني و مرتجع عرب مغتنم شمرد و راه و روش رسول خدا را در برخورد با مستمندان و مستكبران به عنوان يك اسوه و الگو براي همگان معرفي كرد.

حجت الاسلام كريمي در ادامه به واقعه عبرت آموز شكست مفتضحانه آمريكا در طبس اشاره كرد و گفت استان يزد و شهرستان يزد افتخار دارد كه در دامن خود فرزند برومندي همچون شهيد محمد منتظر قائم را پرورش دهد و روزگاري بعد اين شهيد بزرگوار اولين شهيد مبارزه مستقيم با جريان نفوذ و استكبار جهاني باشد.

كريمي افزود اگر كسي قدري اهل تعقل و تفكر باشد مي تواند بفهمد كه اين انقلاب را دست غيبي الهي هدايت مي كند تاجائي كه حتي شن هاي بيابان نيز براي ياري انقلاب اسلامي طوفاني به پا مي كنند كه ابرقدرتي كه تا آن زمان خود را يگانه قدرت جهان مي دانست نيز در برابر اين اراده الهي به زانو درمي آيد.

وی در ادامه با اشاره به رهنمودهاي امام راحل عظيم الشان و مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي(مد ظله العالي) در خصوص انتخاب اصلح گفت:آنچه براي نظام اسلامي در درجه اول اهميت دارد حضور حماسي مردم از هر طيف و سليقه پاي صندوق هاي راي مي باشد و بعد از آن انتخاب فرد شايسته براي مديريت كلان كشور.

كريمي موارد مهم ديگري همچون تدين و تخصص، قانونگرا بودن،استفاده از ظرفيت هاي داخلي و چشم اميد به بيگانه نداشتن، معتقد به اسلام و مباني آن بودن، شجاع و نترس بودن، راستگو و امانتدار وعامل به وعده هاي خود، حامي قشر مستضعف بودن و در صف اول مبارزه با فساد و تباهي را جزو شاخصه هاي يك كانديداي اصلح رياست جمهوري برشمرد.

در پايان جلسه به سوالات شركت كنندگان پاسخ داده شد.

ارسال نظرات