خبرگزاری بسیج: دکتر فرامرزی در دیدار با بسیجیان پایگاه شهید ارژنگی به بررسی مسائل سیاسی روز در ایران و سیاست روز دنیا در تعامل با کشور ایران پرداخت.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۸۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج؛ فرامرزی با اشاره به موضوع ولایت مداری و وجود این شاخصه در کاندیداها، به تشریح شخصیت نیروی انقلابی و‌ معیارهای این گروه پرداخت و در ادامه به بررسی جریانهای انحرافی موجود و علت های به بی راهه رفتن و منحرف شدن این جریان ها اشاره کرد و افزود: انتخابی که بدون بصیرت باشد، مشکلات آن گریبان همه را می گیرد و انقلاب را تهدید می کند.

فرامرزی، امنیت موجود در ایران را در سطح جهان بی نظیر توصیف کرد و یاد آور شد: داعش به عنوان یک ابزار ضد ایرانی از سوی غرب به کار گرفته شده و غرب به صراحت، اعلام کرد که این گروه ضد ایرانی را برای ازبین بردن ایران تشکیل داد و به جان دنیای اسلام انداخت که اگر تدبیر رهبر عزیز ایران و شجاعت جوانان نبود بزرگترین کشتار مسلمانان بخصوص شیعه در عراق اتفاق می افتاد.

این کارشناس سیاسی، اتکا به نیروهای داخلی را از عوامل موفقیت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ‌امروزه خیلی از کشورهای آزاد اندیش دنیا نیز از ایران پیروی می کنند.

نویسنده خبر: خانم سیاه تیری

 

ارسال نظرات