برگزاری الکترونیکی انتخابات در سه شهر استان

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۸۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: با فراهم کردن امکانات و زیرساختهای لازم و نیز ارائه آموزشهای لازم به کاربران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرهای یاسوج،دهدشت و دوگنبدان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت الکترونکی انجام می شود.
محمدی با بیان اینکه بنرها و تابلوهای حاوی کد شوراها تایید شده در حیاط شعب اخذ رای در این شهرها در دید رای دهنده گان نصب می شود افزود: رای دهندگان باید قبل از ورود به شعب اخذ رای کد نامزد مورد نظر خود را یادداشت و پس از انجام مراحل و تشریفات قانونی به صورت الکترونیکی کد مورد نظر را در سیستم ثبت کنند.
وی از افراد بی سواد در این سه شهر خواست هنگام رای گیری افرادی معتمد را به همراه خود داشته باشند تا در هنگام رای گیری الکترونیکی با مشکلی مواجه نشوند.
محمدی گفت:انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در بقیه شهرها و روستاهای استان همانند انتخابات گذشته برگزار می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همچنین آخرین فرصت اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان را تا پایان وقت امروز اعلام کرد و افزود:این افراد باید به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان مربوطه مراجعه و مراتب اعتراض خود را اعلام کنند.
محمدی گفت: آخرین آمار نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تا هیجدهم اردیبهشت ماه به فرمانداریها اعلام می شود.
وی استفاده از اموال و امکانات دولتی در جهت تبلیغ هریک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را ممنوع دانست و افزود: درصورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همچنین از روسای ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان خواست اگر هر کدام از نامزدها قصد سفر به استان و سخنرانی را دارند باید از قبل با ستاد برگزاری انتخابات استان و فرمانداریها هماهنگی های لازم  را انجام دهند.
ارسال نظرات