خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت خبر داد؛

رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم در شهرستان مینودشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت از رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم در شهرستان مینودشت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۷۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت گفت : جمهوری اسلامی ایران همواره با تهدیداتی اعم از تهدیدات سخت ، نیمه سخت و تهدیدات نرم دست و پنجه نرم می کند.

وی با بیان اینکه تهاجم سخت از جمله تهاجم به مرز های کشور است  افزود : تهدیدات نیمه سخت شامل موضوعات امنیتی ، خرابکاری و براندازی و جاسوسی است.تهدیدات نرم نیز زیر مجموعه عظیم وگسترده ای مانند جنگ روانی ، تغییر فرهنگ و ... است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت خاطر نشان کرد : سپاه با توجه به اساس شکل گیری خود موظف است در مقابل تهدیدات و تهاجمات ، چه داخلی و چه خارجی ، قد علم کند و از انقلاب و دستاورد های آن حفاظت کند.

سرهنگ قاسم پور بیان داشت: در این برهه از زمان ، سپاه جهت باز آموزی ، تمرین تاکتیک و تکنیک ، ارتقای سطح آمادگی رزمی عناصر بسیجی ، ایجاد همدلی و وحدت بین اعضای گردان و همچنین تمرین فراخوانی یگان ها ، رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم ویژه گردان های بیت المقدس را تدارک دیده است .

وی تصریح کرد : این رزمایش در شهرستان مینودشت همزمان با سراسر استان در روز های پنج شنبه و جمعه ، مورخ 7 و8 اردیبهشت با محوریت دفاع از کوی و برزن و مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات  با حضور سه گردان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها